Dla Wenus... 馃槏

classic Klasyczny list Lista threaded W膮tki
49 wiadomo艣ci Opcje
1234 ... 7
Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Dla Wenus... 馃槏

Sputnik
Wracaj szybciutko do zdrowia 鉂わ笍
Nie s艂uchaj z艂ych ludzi 馃か
Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: Dla Wenus... 馃槏

MaryLou
Ten post by艂 aktualizowany .
Ostatnio mi to pokaza艂 syn:) Slodkie...
Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: Dla Wenus... 馃槏

MaryLou
Ten post by艂 aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawi艂a si臋 wiadomo艣膰 opublikowana przez Sputnik
Wenus, zdrowiej...Daj czasowi czas...Cierpliwosc i pozytywne myslenie nie zaszkodza oprocz medykamentow. Wyzdrowiejesz. Rodzina tez. Tylko nie obni偶aj wibracji l臋kiem i strachem. Medytowac mozna tez. Pozdrawiam.
Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: Dla Wenus... 馃槏

Sputnik
W odpowiedzi na pojawi艂a si臋 wiadomo艣膰 opublikowana przez MaryLou
馃槉 Syn gra w szachy? Universum szachowe ten utw贸r wypromowa艂o 鉁岋笍
Przypadkiem na Twitchu akcja i si臋 zacz臋艂o... 馃コ
Wszystko by艂o kompletnie spontaniczne i baardzo szybko nast膮pi艂o to dla "beki"  馃き
Marie jako艣 to nazwa艂a... teraz uciek艂o mi to z dy艅ki - ten termin...  A! Mia艂a "xD". Zawsze zapominam co znaczy "xD"
Na forach szachowych mo偶na wiele ciekawych rzeczy si臋 dowiedzie膰 馃檪 Nie TO, co TUTAJ 馃 Upsss. To by艂 偶art oczywi艣cie!!!
Panie Administratorze! Prosz臋 mnie 艂askawie nie banowa膰 bo ja ju偶 nie wiem gdzie mam zagrza膰 swoje miejsce! Do Bydgoszczy chyba b臋d臋 musia艂 jecha膰...
[...]

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawi艂a si臋 wiadomo艣膰 opublikowana przez Sputnik
Zdrowiej Wenus i nie sluchaj tych z wyspy! Niech sobie robia lewatywy z lewoskretnej wit. C od Zieby.
Amigo jest najlepszy od kotow;) Tak sie strasznie opiekowal swoja stara kotka, ze jej pazury wrosly na kilka milimetrow w poduszki lap ( sam o tym napisal) .
Kpt.Wojtek 馃専
Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: Dla Wenus... 馃槏

Sputnik
Ten typek (J臋dru艣) na normalnym forum zosta艂by z automatu zbanowany i poci膮gni臋ty do ODPOWIEDZIALNO艢CI KARNEJ!!!  Na normalnym forum zaznaczam.  Ale administratorka brzydzi si臋 konfidentami i im gorsze dymy tym lepiej.
C贸偶 mo偶na rzec o nich (u偶ytkownikach), gdzie forum to istota, sens egzystencji.
Przeczytaj Apel Wenus i wpisy Drapaka co s膮dz膮 o covidzie.
A! Najlepsze - Lothar p贸艂tora roku temu w styczniu 2020 sam przeszed艂  zaraz臋 w 3 dni wi臋c mamy pacjenta ZERO!
Nie chodzi mi tu o szyder臋 ale facio w og贸le nie wychodzi z domu i wymy艣la historie zaczerpni臋te z innych for贸w.
Co do apelu Wenus to zlec膮 si臋 (albo zignoruj膮) i b臋dzie ta sama historia co z Drapakiem, 偶e to inna choroba wsp贸艂istniej膮ca.
Teraz rozumiem D@rka, 偶e chcia艂 reagowa膰 ale kasowa艂a bez opami臋tania.
Co zrobisz? Nic nie zrobisz! Ale to nie jest zabawa.
Dla poprawy nastroju przesy艂am filmik co robi furor臋 na Uniwersum Szachowym jak innych specjalizacji 馃榿
/i tak by to nic nie da艂o/

Odpowiedz | W膮tki
Otw贸rz ten post w widoku w膮tku

Re: Dla Wenus... 馃槏

MaryLou
Ten post by艂 aktualizowany .
O wow! To Wenus nie wiedziala,ze ma do czynienia  na rozbitkowej kawiarence obok z antycovidowcami, antyszczepionkowcami..nie szanuj膮cymi zdrowia i zycia innych? S艂aby ten apel...Gledzimy od roku,a Wenus sie obudzila.../// Zycze jej powrotu do zdrowia i zweryfikowania znajomosci,bo...kto z kim przystaje...itede itepe
No ale nas systemowo ola艂a,wiec...? Taka z niej gapa? :) Chyba,ze ..cwana gapa,to zrozumiem:)))
1234 ... 7