Co tu jakaś reklama...

Re: Co tu jakaś reklama...

hiena
A idź ...dla mnie takie babsko po prostu ma bachory...ale to nie znaczy ze wszystkie dzieci tak nazywam...najlepiej nic nie gadać na ten temat bo i tak cię zajada;)...

Re: Co tu jakaś reklama...

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
:)))Nieee...nie do paryża..:)troche bliżej, do..Kołobrzegu..i to z kumpelkami,w gronie babskim takie dni sa fajne...a zyczenia i kwiaty,jasne..Ale w sumie to glupi dzien...jednak jakos jest okazja:)) Oj to dobrze,ze zapomnialas,to znaczy,ze zyjesz na maksa:)) bede przez Wrocek przejezdzac w tym roku kilka razy ...pomacham z  daleka:))) Hienko,zmykam ,bo oczy mi sie kleja:)) PS. tam mury..mozna sie zdrowo obić:)) Kolorowych i dobrego poniedzialku i calego tygodnia!

Re: Co tu jakaś reklama...

hiena
No to świetnie...byłam tam raz :)...przejeżdżasz czy będziesz we wrocku?...a jutro mi napiszesz...ja tez będę szła do loży i dzięki za tarot ten jeszcze nie widziałam:)...ave...
.-5

Re: Co tu jakaś reklama...

.-5
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9

Re: Co tu jakaś reklama...

Lwiczka9
Uspokoj nerwy. Pocieszna jestes wiec się śmieje śmiać bede wiec próżne Twe żale. Cała sobotę mnie wywoływałas. Ana...Ty naprawdę już nie jesteś w stanie mnie sprowokować. Zrozum to wreszcie. Nie wchodzę juz z Tobą w dialog. Nie chce mi się. ..:)
.-5

Re: Co tu jakaś reklama...

.-5

Re: Co tu jakaś reklama...

Lwiczka9
Przespij się dziewczyno..albo poszukaj jeleni do kłótni na NA..Polecam też obejrzeć jakiś dobry film na dobranoc. PS. Groźby karalne?:))))) Oj Ana.../// żal mi cię. ..Nie masz honoru.
.-5

Re: Co tu jakaś reklama...

.-5