Co tu jakaś reklama...

Re: Co tu jakaś reklama...

Lwiczka9
Potrzebowałas dzis rozmowy. Rozumiem,ale naprawde nie masz obowiazku do mnie zagadywac . Nie lepiej z innymi pogawedzic? Omijaj mnie na przyszlosc Ano. Ja nie lubie sie kłocic. Tak,to co wyczyniasz to zwykle kłotnie. DOBRANOC.

Re: Co tu jakaś reklama...

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Hienko,będe tylko przejezdzac///  ps. twoje miasto mi nieobce,ostatnio prawie co rok tam bylam przejazdem tylko co prawda. I to bylo pierwsze wielkie miasto jakie zobaczylam w wieku  9 lat. ..mam tam i w okolicach sporo rodziny. Ten napis Dobry wieczor we W...u  z panem w kapelusiku o ile dobrze po prostu boski:)) zawsze pije kawke podczas przesiadki w kawiarni z widokiem na niego:) Dobrej nocki:)
A to znasz? Nie czytalam,ale moze byc ciekawe...Apokalipsa we Wr...brrrr......https://zaczytani.pl/ksiazka/dobry_wieczor_we_wroclawiu,druk
Mimo to...dobrej:)

Re: Co tu jakaś reklama...

hiena
Hej:)...ach to przejezdzasz pociagiem:)...no tak dobry wieczor we wroclawiu to podstawa:)...Tez mam sentyment do tego pana;)... nie wiedzialam ze masz tu rodzine...i Pewnie pamietasz wroclaw jakiego ja nie znam...ostatnio z czytaniem ksiazek jestem na bakier ale to zapowiada sie niezle...czytalam raz cos podobnego to byla ksiazka sci-fi „swit 2250“chyba?...tam byla podobna akcja...po wybuchu bomby atomowej...ale nie we wrocku tylko w hameryce:)...

Re: Co tu jakaś reklama...

Lwiczka9
hej...z Wrockiem mam tez oprocz milych,niezbyt dobre wspomnienie rodzinne..ale to nie na forum...We Wrocku bylam w sumie kilka razy,i  tez sluzbowo...Za dobrze jednak go nie znam,ale rejs Odra zaliczylam no i Panorame raclawicką,wiadomo..:))) Kamienicc Wroclawski,Brzezia Łąka, Olesnica,Swidnica to tez bliskie mi klimaty:)))Znow dluzej siedze,ech...a przez te chorobe bylo juz lepeij i skoro swit przed polnoca zasypialam:))ty chyba masz pozniej obowiazki niz rano,wiec soebie posiadujesz dluzej:)?

Re: Co tu jakaś reklama...

hiena
Mam Troche pozniej Start niz rankiem:)...ale tez nie kazda noc zaginam...no wiesz sen przed polnoca to bedziesz piekna I te sprawy;)...no to Juz sporo widzialas:)...ja tez nie znam calego miasta od a do z...ty masz sie i tak lepiej bo masz morze:)...nie te spaliny:(...ogladalam twoj tarot i zapowiada sie niezle...a tu masz inny uklad motze ci sie spodoba?...https://m.youtube.com/watch?v=dDZNCBzjQQw

Re: Co tu jakaś reklama...

Lwiczka9
:) można czyli pospać. ..obejrzę jutro i dzięki!  Hmmm..fala wznosząca dla nas idzie, oby się sprawdziło po tych kiepskich latach. . .Morze mam super..choć za dużo wilgoci. ..Życzę kolorowej dziś a jutra cudnego! Pa:)

Re: Co tu jakaś reklama...

Ivona
Dzień dobry Lwiczko.  ładny poranek...kawka a za oknem słonko. Miłego dnia, już prawie wiosna.;)
https://youtu.be/4fdfqu8z4Z0

Re: Co tu jakaś reklama...

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena

Pewnie  Ci chodzi o moja reklame. Z gory przepraszam, ale i tak wszyscy wiedza, ze jestem najlepszy!
Loti czy ilum zawsze tutaj wpadna pod innymi nickami prosic o rade albo tylko mieszac >:))

Ja, jako MAG z trzema Gwiazdami i dyplomami po kursach korespondencyjnych za posrednictwem googla, wiochy.pl i demotywatorow uwazam, ze: Nalezy pic wiecej domowych i nawet sklepowych (tylko z regionalnych malych sklepikow i wybierajcie najtansze bo maja mniej drogich, szkodliwych, magicznych substancji) eliksirow i komponowac je ZAWSZE z fazami ksiezyca.
Np: Nalewka truskawkowa poprawi wam widzenie w pelni, a wisniowa zdoluje w pierwszej kwadrze.
Zamiast kart Tarota uzywam Siedmiu talii (siedem w kabale... magicznym wiadomo) Czarnego Piotrusia razem. Przykladowo: Gesiareczka i kora debu? - Problemy z infekcja pochwy.  Albo  - gornik i owieczka - nieczysty zwiazek...

Jak chcecie to moge i dla Was cos wyciagnac i przepowiedziec - - pytajcie. Wszystko za darmioche i bez gugli!. Tylko prosze o cierpliwosc bo muszem siem wpierw wprowadzic w trans.

! Przyjmuje tylko pytania zaawansowane i kurtularne!