hiena
Na randki?...

Re: Co tu jakaś reklama...

Lwiczka9
O co chodzi? hej hienko...

Re: Co tu jakaś reklama...

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Podszywka z hienki sie 'zrobiła" :))) ?? To dobrej nocki!

Re: Co tu jakaś reklama...

da®®io
ja myslę, ze hienka zwróciła uwagę na to logo forum-bo ten obrazek wygląda miłośnie i randkowo:)

Re: Co tu jakaś reklama...

Lwiczka9
jesli to ona ..:) Hmmm..Mi ten obrazek to skojarzyl sie ze slubem..Czyzby Szu...ups,wodniki kochaja wolnosc..:))) ale zeby od razu slub./:)? Skoro tak by bylo, to super! a na serio,to...jeden matrymonialny portal niedaleko jest ..wiec po co drugi?:)) No chyba darri masz odmienne zdanie.:))sorki na noc mnie smiech ogarnal,bo poczytalam sobie konkurencje:))Zmykam,dobranoc...Ps. Piekny sportowy dzien,ech..

Re: Co tu jakaś reklama...

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
No wreszcie ktoś tu żyje!...hej lwico...chodziło mi o ten obrazek główny nad forum... jakieś serca co chwile a teraz para w sercu:))...

Re: Co tu jakaś reklama...

Hej darrio...dobrze wyczułes  czacze;)...

Re: Co tu jakaś reklama...

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
:))) chyba wiosna idzie hienko:)) widuje cie tam,ale juz tam nie pisze...Pewnie i przyjdzie czas,ze i czytac mi sie nie bedzie chcialo...chyba ze posmieje sie z Any:))) Nic nowego juz tam nikt nie wnosi co by mi pasowalo.. Poza tym real niesie wiele wyzwan i na nich czas sie skupić..Te przepychanki czy gruchanie mnie juz nie kreca..No straszne,no:)))) Moze z wiosna mi sie zmieni?:))ponadto b.duzo czasu zajmuje robot../// co u ciebie?
12345