Co tu jakaś reklama...

Re: Co tu jakaś reklama...

da®®io
lwiczko, może Marcina dopada wiosenny nastrój:) a sportowo w niedzielę było super, skoki i lekkoatletyka dały Polsce najlepszą reklamę w Świecie -dobranoc:)

Re: Co tu jakaś reklama...

Lwiczka9
:) dobrej nocki Darrio:)

Re: Co tu jakaś reklama...

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
weszłam tylko na krótko tam...bo po ostatnim mi wystarczy:/...ale gadasz jak do muru nie do ludzi...oczywiście ze real ważniejszy jest...ładnie dziś poszybował stoch:)!...a już myślałam ze uda się temu Niemcowi którego nazywam „przyjaciel wesołego diabła”:))...Faktycznie dobrze się przyjrzałas i to wyglada coś Ala w temacie slubu...no ale dla mnie to jakiś zwiastun randkowy;)...pobalowalam trochę w sobotę...niedziela skoki i restauracja jest ok myśle ze ten miesiąc...będzie super...

Re: Co tu jakaś reklama...

Lwiczka9
Marzec bedzie cudny,masz moje slowo:)) ja juz to czuje " w kosciach":)) Wyszłam z grypy, spotykam sie z przyjaciolmi, i ten sport dzisiaj..no bo w lekkiej tez nasi pieknie sie spisali. Hienko,dzis Oscary,od drugiej,no ale tez koncze z tymi nockami. Moze "Twoj Vincent" ? Marzy mi sie,bo piekny film,widzialam go w kinie. pare filmow tez juz obejrzalam oscarowych.."Czwarta władze", "Trzy bilboardy..."  Lubie te noc...jest magiczna zawsze,ale obudze sie,i "wiem kto wygral:))"  Ooo..juz 1sza! masz juz plany na 8 marca? Mi sie szykuje fajny dzien:))

Re: Co tu jakaś reklama...

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
na tym wątku o tolerancji na NA są tam takze przytyki do mnie bo kiedyś podobnie dogadałem illumowi o jego dzieciach gdy mnie strofował zebym nie przeszkadzal gdy dorosli rozmawiają-co za bezczelny bufon

Re: Co tu jakaś reklama...

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Tarot stelli n amarzec jest cudny! mi pasuje: https://www.youtube.com/watch?v=4TK-t5oDreI

Re: Co tu jakaś reklama...

...nie zmienisz ani swiata ani tego dupka...szkoda zdrowia...Ja nie czytam tych wypocin, "Nie warto sie bic o rzeczy z gory przegrane,ktore na dodatek jeszcze nas porania". Warto wyciagnac wlasciwe wnioski z tych sytuacji...To niereformowalny człowiek i on juz sie nie zmieni.ale Ty mozesz to zmienic,nie czytając go. bedziesz mial satysfakcje,zobaczysz...:) Lepiej pilnowac swojej codziennosci,niz anagazowac sie w cos,co jest nie do przerobienia. Blizniaku,potrafisz:)

Re: Co tu jakaś reklama...

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
No myśle ze będzie...kurczę rzeczywiście ta lekkoatletyka przeoczylam!...i o Oskarach tez zapomniałam...może zerknę ale jutro itak będą podawać w skrócie... to się ciągnie ostatnio jak oglądałam to przysnęłam:)...dobrze ze już zdrowa jestes mnie dopadło choróbsko w listopadzie także teraz nie było problemu...wiesz na dzień kobiet nie planuje ale może gdzieś wyjdę? A jak nie to i tak dostanę jakieś życzenia...ty pewnie do Paryża ?:)...
12345