Coś ze sztuki

Re: Coś ze sztuki

Matylda
Marcinku, jak miło, że tak mnie "widzisz" oczami malarza :))
Co do podobieństwa realnego to jest ciut, ciut ..hmm...podobieństwo...kształtów , hahaha, ale włosy długie niestety marzenie niejednej z nas :))))
Jednak poproszę o ubranie:DDD Zimno!!!! ;DDD
Pozdrawiam :))))
Ps. A jaki "smok" :DDDD I ja się nie boję ?

Re: Coś ze sztuki

Faktycznie, tamta piękna kobieta ma bardzo długie włosy. Dopiero teraz, po Twoim komentarzu zwróciłem uwagę również i na włosy
Pełnia lata się zbliża szybkimi krokami, więc trzeba się rozbierać, a nie ubierać. Ten Smok, to pewnie jakiś Twój wielbiciel ;)

Re: Coś ze sztuki

dziewczyna z perłami we włosach
szuw_ nie mylisz się co do mojej figury i naturalności. (Tu bez rywalizacji z innymi boginiami) Fryzura ze żmijek? No wiesz...zawsze możesz na mnie liczyć w dyskusji ... bez zgadzania się ze sobą.

Re: Coś ze sztuki

dziewczyna z perłami we włosach napisał/a
szuw_ nie mylisz się co do mojej figury i naturalności. (Tu bez rywalizacji z innymi boginiami) Fryzura ze żmijek? No wiesz...zawsze możesz na mnie liczyć w dyskusji ... bez zgadzania się ze sobą.

Czy wiesz, że dopiero po Twoim komentarzu obejrzałem jeszcze raz obrazek i dostrzegłem te żmijki we włosach dziewczyny ? Wcześniej nie zwróciłem na nie uwagi - żmijki wyglądały mi na jakieś ozdoby we włosach.
Wy kobiety zwracacie uwagę na nieistotne dla mężczyzn szczegóły, detale. Teraz już wiem dlaczego pewna dziewczyna nie odzywała się do mnie przez tydzień - po tym, gdy nie zauważyłem, że przefarbowała się z blondynki na brunetkę :)

Re: Coś ze sztuki

Matylda
U mnie zimno i nie zapowiada się na to iż w tym roku lato  będzie ciepłe i słoneczne.
Ps.Nic mi nie wiadomo na temat ewentualnego forumowego smoka :) Całe szczęście, że jesteś "wilkiem" :)

Re: Coś ze sztuki

dziewczyna z perłami
Inspirujaca galeria sztuki Serenity powinna ujrzeć jeszcze swiatło dzienne
.

Re: Coś ze sztuki

.
Zgadzam się. A jaką prawdziwą historię opowiada.Żmija serena  w postaci węża uczepionego do Adama wkrada się w jego łaski.  Historia galerii którą przedstawił szuw o Anie przybrała szaty prawdziwości.

Re: Coś ze sztuki

Wspomnienie
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami