Wspomnienie

Re: Coś ze sztuki

Wspomnienie

Re: Coś ze sztuki

Wspomnienie

Re: Coś ze sztuki

Wspomnienie

Re: Coś ze sztuki

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie
serenity. napisał/a
To jeden z moich ulubionych obrazów. Piany nie wstawiam, bo jest za bardzo nagi;)
Jeśli chcesz to wstaw, przecież to w końcu jest sztuka, a nagość w ujęciu Borissa Vallejo jest piękna - mnie absolutnie nie przeszkadza ;)

Pozwolę sobie dodać własne nazwy do niektórych obrazów - na podstawie moich skojarzeń z naszym ulubionym forum na Onecie:

Dziewczyna Wojtka:

Żmijka:

Brunia:

Kropelka w szponach Wojteketjowojteka:

Rat upolowany przez Blondynkę - Lwiczkę (?):

Rozalka w objęciach Morfeusza:

Ana i ...  :

Amigo i imli-li
 przed północą:

Amigo i imli-li
 po północy:

Kolega Sputnik:

Dziewczyna z Perłami:

Bogini w .... koronie:

Hienki:

Jola Rebeliantka:

EwkaZdegustowana;

Matylda:

Nadzieja:

Poezja_Miłosna:

Dobra, zmęczyłem się - więcej mi się nie chce dodawać ;)

Re: Coś ze sztuki

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie
serenity. napisał/a

Dzięki, zawsze fajnie jest poznać coś nowego. Nawet jeśli czasami spotykałem jego prace w sieci, to nie kojarzyłem je z autorem. Boris Vallejo to bardzo płodny artysta, wystarczy wpisać w Google "Boris Vallejo", żeby zobaczyć jako sporo prac stworzył.

Re: Coś ze sztuki

Wspomnienie

Re: Coś ze sztuki

Wspomnienie