Co zrobisz jak Twój proboszcz jest Homo sapiens?

Co zrobisz jak Twój proboszcz jest Homo sapiens?

"Człowiek rozumny (Homo sapiens) – gatunek ssaka z rodziny człowiekowatych (Hominidae), jedyny występujący współcześnie przedstawiciel rodzaju Homo. Występuje na wszystkich kontynentach."

Re: Co zrobisz jak Twój proboszcz jest Homo sapiens?

Anna.
Oglądałam kilka odcinków "Matura to bzdura", więc szok był już nieco mniejszy, ale w kontekście zbliżających się wyborów, krew mnie zalewa, że mamy te same prawa wyborcze :-/...
W następnej ankiecie można by skomponować pytanie ze słowami homogenizowany albo homologacja.

Re: Co zrobisz jak Twój proboszcz jest Homo sapiens?

Anna. napisał/a
[...]
Też czasami oglądam "Matura to bzdura" i rozumiem Twój szok, ale przy takich wywiadach trzeba też brać chyba poprawkę na stres, który wywołuje kamera ;)

Re: Co zrobisz jak Twój proboszcz jest Homo sapiens?

Anna.
:-DDD STRES WYWOŁANY KAMERĄ???
Musisz być Szuwarku BARDZO wyrozumiałym człowiekiem i dyplamatą :-D. Widziałam ten filmik kilkakrotnie, ja tam widzę głąba, wybitnego głąba :-))), ciekawe z jakiego okręgu wyborczego ;-)...

Re: Co zrobisz jak Twój proboszcz jest Homo sapiens?

Pisząc o stresie, nie miałem na myśli tego konkretnego przypadku powyżej (chociaż i tam też widać wielki stres), tylko ogólny stres, który towarzyszy ludziom wypowiadającym się w takich spontanicznych wywiadach; przed kamerą.

Ale nawet na filmiku powyżej wdać, że pan się wyraźnie stresuje, kręci i gubi się w zeznaniach...

Może, gdy by nie ten stres, to nie wyszedłby na "głąba"? Po prostu powiedziałby wyluzowany, że nie czyta, nie kupuje, i ma książki w głębokim poważaniu? Albo, że nie ma czasu na czytanie, woli dobre kino i kropka. Czy nie wypadłby wtedy lepiej? :)

Re: Co zrobisz jak Twój proboszcz jest Homo sapiens?

https://youtu.be/_DAr7A3cDV4?t=89

Re: Co zrobisz jak Twój proboszcz jest Homo sapiens?

da®®io
nie dokońca wiadomo, czy takie głupie, smieszne odpowiedzi na takie sondy uliczne są wynikiem zaskoczenia osób zaczepianych czy ich rzeczywistym " niedouczeniem " i ciemnotą intelektualną - ja gdy do mnie ze dwa razy chcieli podejśc z mikrofonem na Pietrynie  od razu mowiłem " nie mam czasu - spieszę się " i zeby nie dac się wkręcić od razu ewakuowałem się z tej strefy reporterskiej

Re: Co zrobisz jak Twój proboszcz jest Homo sapiens?

da®®io
Marcin, ten filmik jest nakręcony na Piotrkowskie w Łodzi? bo widzę tam znajome elementy tej ulicy - ps. może większosc tych ludzi nie słyszy drugiego członu " sapiens " i z stąd wygadują takie androny
12