Cyklon Dieter :/

sputnik
Uważajcie Kochani bo będzie się działo w warunkach meteo. Uczulam zwłaszcza Mobili by uważali na ścieżkach bo już dziś w Wawie skoro świt było ciekawie. Ku przestrodze! https://youtu.be/ETxNHd-QdP8
Szerokości i przyczepności życzę.

Re: Cyklon Dieter :/

Kawusia
Witaj Sputniku ale już tej zimy miałam chwile grozy ,zapomniałam się i dałam po gazie ,no i myślałam że nie wyhamuję.Jechałam moim małym skarbem ,w którym mam tylko opony zimowe z  przodu,no i ledwo wyszłam z opresji.

Re: Cyklon Dieter :/

sputnik
Hej :) Dlatego zachęcam i apeluję o cykliczną kontrolę przyczepności. A stan techniczny auta i umiejętności to temat rzeka.

Re: Cyklon Dieter :/

sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
Małe sprostowanie bo sytuacja dynamiczna :/ Nadciąga cyklon Egon a ja wywinąłem orła https://youtu.be/v2gj4pwaUuc

Re: Cyklon Dieter :/

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
sputnik napisał/a
Hej :) Dlatego zachęcam i apeluję o cykliczną kontrolę przyczepności. A stan techniczny auta i umiejętności to temat rzeka.
A ja się zastanawiam jakby tak przyszło jechać prawą stroną podołał byś?O przyczepności już nie wspomnę.