Achoj z Nowym Rokiem !!!

kapitanwojtek

Mam ponad 100 znajomych i przyjaciol ale jak przychodza swieta to wszyscy nagle wyjezdzaja >:DDD
Wiec w Sylwka za piec 12 wzialem domowy ekologiczny destylat na dopalaczach szt.3 i wale do sasiada pietro wyzej. Sasiad nie wyjezdza, jest wczesniejszym emerytem i Prawdziwym Polakiem z dziada pradziada. Bylo super >:) Kilka razy obalilismy komune, spiewalismy rozne piesni patriotyczne, czastuszki i szanty o chacharach, strzelalismy na wiwat z jego starej "zgubionej" sluzbowej TT-tki... Jednym slowem Sylwester jak zawsze udany >:)  Po wieczor dnia chyba nastepnego obudzily mnie gorace pocalunki...  ale to tylko pies mi morde lizal >:PPP
Jestem bardzo wyksztalcony, tolerancyjny i inteligenty jak kazdy Prawdziwy Polak. Moja praca to net. W wolnych chwilach zajmuje sie magia, bieganiem noca po lesie i degustacja produktow z wlasnej destylacji. Mam  jacht i zeglujac w oparach glosno spiewam szanty.

Re: Achoj z Nowym Rokiem !!!

Wenus
ha ha ha ha ha ha ha ha :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Fajny tekst :)
,-2

Re: Achoj z Nowym Rokiem !!!

,-2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kapitanwojtek

Re: Achoj z Nowym Rokiem !!!

Wenus
Nie mam pojęcia kto to może być bo Was nie znam, ale ten Ktoś ma mega poczucie humoru i dystans do siebie :)
,-2

Re: Achoj z Nowym Rokiem !!!

,-2

Re: Achoj z Nowym Rokiem !!!

Wenus
Czasem pozory mylą ;)
,-2

Re: Achoj z Nowym Rokiem !!!

,-2

Re: Achoj z Nowym Rokiem !!!

Wenus
Kobiety są bardziej inteligentne i potrafią zrobić wodę z mózgu ;)
123