Achoj z Nowym Rokiem !!!

Re: Achoj z Nowym Rokiem !!!

Kawusia
kapitanwojtek napisał/a
Hmm, no dobrze, chciecie, to macie. Mam swoje profile, jak kazdy z Was. Moja "firma" to "wojtek" .  Niektorym jedno imie wystarcza, ale ja jestem inny. Od lat ucze Was grzecznosci, tolerancji, mojej etyki... i co? Zero zrozumienia! Dlatego (podam tylko dwa przyklady) Ana, Ana mnie lubi i popiera od dawna wiec ma bardzo przyjemny awatar wysportowanej kobiety. Lubie otaczac sie ladnymi kobietami w necie, chcialbym i w realu >;) Rozalka jest tu nowa i jeczcze nie mam dla niej konkretnych zadan jak pogwarki z moimi kobietami. Na awatar jeszcze musi poczekac. A "kapitanwojtek " to dla Was chlopiec do bicia! >:D  Jednak bez niego czulem sie niespelniony. Potrzebowalem go byscie mogli wygenerowac na nim wszystkie swoje zale na "Wojtka" .  Styl wypowiedzi, tastatura, forma i tresc jest dla mnie wyzwaniem. Jestem na forach kobietami i mezczyznami - co w tym zlego? Jestem jaki/a jestem i zapraszam do dyskusji >:)

Wojtek
Rozalka na Marsie była od dawna

Re: Achoj z Nowym Rokiem !!!

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kapitanwojtek
kapitanwojtek napisał/a
Mam ponad 100 znajomych i przyjaciol ale jak przychodza swieta to wszyscy nagle wyjezdzaja >:DDD
Wiec w Sylwka za piec 12 wzialem domowy ekologiczny destylat na dopalaczach szt.3 i wale do sasiada pietro wyzej. Sasiad nie wyjezdza, jest wczesniejszym emerytem i Prawdziwym Polakiem z dziada pradziada. Bylo super >:) Kilka razy obalilismy komune, spiewalismy rozne piesni patriotyczne, czastuszki i szanty o chacharach, strzelalismy na wiwat z jego starej "zgubionej" sluzbowej TT-tki... Jednym slowem Sylwester jak zawsze udany >:)  Po wieczor dnia chyba nastepnego obudzily mnie gorace pocalunki...  ale to tylko pies mi morde lizal >:PPP
Ciekawe co Ana na to powie

Re: Achoj z Nowym Rokiem !!!

kapitanwojtek
Jest nas kilku >;)
Jestem bardzo wyksztalcony, tolerancyjny i inteligenty jak kazdy Prawdziwy Polak. Moja praca to net. W wolnych chwilach zajmuje sie magia, bieganiem noca po lesie i degustacja produktow z wlasnej destylacji. Mam  jacht i zeglujac w oparach glosno spiewam szanty.

Re: Achoj z Nowym Rokiem !!!

Kawusia
kapitanwojtek napisał/a
Jest nas kilku >;)
W realu tez znam kilku WOJTKÓW
,-2

Re: Achoj z Nowym Rokiem !!!

,-2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ,-2
,-2

Re: Achoj z Nowym Rokiem !!!

,-2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kapitanwojtek