Achoj z Nowym Rokiem !!!

,-2

Re: Achoj z Nowym Rokiem !!!

,-2

Re: Achoj z Nowym Rokiem !!!

kapitanwojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kapitanwojtek
Hmm, no dobrze, chciecie, to macie. Mam swoje profile, jak kazdy z Was. Moja "firma" to "wojtek" .  Niektorym jedno imie wystarcza, ale ja jestem inny. Od lat ucze Was grzecznosci, tolerancji, mojej etyki... i co? Zero zrozumienia! Dlatego (podam tylko dwa przyklady) Ana, Ana mnie lubi i popiera od dawna wiec ma bardzo przyjemny awatar wysportowanej kobiety. Lubie otaczac sie ladnymi kobietami w necie, chcialbym i w realu >;) Rozalka jest tu nowa i jeczcze nie mam dla niej konkretnych zadan jak pogwarki z moimi kobietami. Na awatar jeszcze musi poczekac. A "kapitanwojtek " to dla Was chlopiec do bicia! >:D  Jednak bez niego czulem sie niespelniony. Potrzebowalem go byscie mogli wygenerowac na nim wszystkie swoje zale na "Wojtka" .  Styl wypowiedzi, tastatura, forma i tresc jest dla mnie wyzwaniem. Jestem na forach kobietami i mezczyznami - co w tym zlego? Jestem jaki/a jestem i zapraszam do dyskusji >:)

Wojtek
Jestem bardzo wyksztalcony, tolerancyjny i inteligenty jak kazdy Prawdziwy Polak. Moja praca to net. W wolnych chwilach zajmuje sie magia, bieganiem noca po lesie i degustacja produktow z wlasnej destylacji. Mam  jacht i zeglujac w oparach glosno spiewam szanty.

Re: Achoj z Nowym Rokiem !!!

Wenus napisał/a
Nie mam pojęcia kto to może być bo Was nie znam, ale ten Ktoś ma mega poczucie humoru i dystans do siebie :)

Poczucie humoru ma, to fakt, zgadzam się. Tylko zastawiam się, skąd niby wiesz, czy ma dystans do siebie? Przecież Kapitanwojtek nie żartuje z siebie, tylko nabija się z Lothara?

PS. No chyba ze Kapitanwojtek to naprawdę Lorhar, który jest tak zdystansowany, że nie sprawia mu problemu żartowanie z samego siebie ;)

Re: Achoj z Nowym Rokiem !!!

kapitanwojtek
Czy Azja Tuchajbejowicz chcial zejsc z pala gdy go nan nabijali? NIE!  Byl Prawdziwym Polakiem! !!
[...]

Już sam fakt wstawienia sobie takiego awataru świadczy o tym, że ma poczucie humoru i mega dystans do siebie :)  Inne dziewczyny przeważnie wstawiają sobie ładne fotki... ;P

Re: Achoj z Nowym Rokiem !!!

Wenus napisał/a
Już sam fakt wstawienia sobie takiego awataru świadczy o tym, że ma poczucie humoru i mega dystans do siebie :)  Inne dziewczyny przeważnie wstawiają sobie ładne fotki... ;P
Tylko fotka w awatarze przecież wstawiona nie po to ,żeby nabijać się z siebie, tylko żeby nabijać się z Lothara ;p

PS. Doceniam i lubię poczucie humoru Kapitanwojteka, ale nie wiem, czy ma dystans do siebie. Chociaż na pewno ma dystans do otaczającej go rzeczywistości, więc do siebie też powinien mieć (ten trop bardziej mi się podoba) :)

Re: Achoj z Nowym Rokiem !!!

Wenus
Mnie się tam z Lotkiem nie kojarzy jego awatar, poza tym Wojtek to bardzo popularne imię i nie jest zastrzeżone na forum wyłącznie dla jednej osoby. Skąd wiesz ilu prawdziwych Wojtków kryje się za Nickami ..? ;P

Re: Achoj z Nowym Rokiem !!!

Wenus napisał/a
Mnie się tam z Lotkiem nie kojarzy jego awatar, poza tym Wojtek to bardzo popularne imię i nie jest zastrzeżone na forum wyłącznie dla jednej osoby. Skąd wiesz ilu prawdziwych Wojtków kryje się za Nickami ..? ;P
A mnie ten basen obok domu (na awatarze) bardzo się kojarzy z basenem, o którym wspominał Wojtek (no ale ja jestem po Coca-Coli i hucznej imprezie) ;p No ale ok, niech Ci będzie, ten profil to odrębny, całkiem inny Wojtek :)

Idź lepiej do Sputnika i go pociesz, bo chyba przesadził z Coca-Colą, niepotrzebnie go częstowałem :/