"Czajka" OŚ :)

Sputnik
:) znam się na tym bo robiłem oferty na oczyszczalnię ale sieci ciepłownicze. To wszystko zostało dohamowane jak ŚP. Lech Katyński był u władzy! 3m3 co sekundę wtenczas bulgotało w Wiśle i nikt z pisuarów nie widział wtenczas problemu! :) Pozdrowił zdrowy rozsądek!

Re: "Czajka" OŚ :)

Kpt.Wojtek
Gdyby afera w Ministerstwie "Sprawiedliwosci" wybuchla teraz to by pisowszczyki darli mordy, ze PO chce przykryc awarie oczyszczalni.

Re: "Czajka" OŚ :)

Sputnik
Polityka to szambo. Psuli mi robotę jak spokojonie sobie przetargi robiłem. I to xuj, że muszę z Wawy nakoorwiać 200 km/h bo zrobili kryterium. Każdy miał wyjebane bo 15-16 na tarczy i i do widzenia, ciau! I Krzysiu musiał, czyli ja nakoorwiał z zapałkami w oczach. Nie to, że się skrarże :) bo to było akurat fajne :) Nawet nie chciałem diet /delegacyjnych/ za to :)