Wolacy to jednak cebulaki [korytarz życia]

Wolacy to jednak cebulaki [korytarz życia]

Re: Wolacy to jednak cebulaki.

Sputnik
Tak na marginesie to ambulansem nie urodzi się więcej niż 120-130 km/h. Korytarz życia na wzorowo, prawie. Patrzą i... wyciągają wnioski. Aha! Insignia ma odejście swoją drogą ;)
https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=3RAMWXGKIDc

Re: Wolacy to jednak cebulaki.

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Cześć Sputniku! A o co chodzi dokładnie z tym banem na Atlantydzie? Pytam, ponieważ tubylcy z Atlantydy twierdzą, ze żadnego bana nie dostałeś. To możesz pisać na Atlantydzie czy nie możesz? Oto jest pytanie...

Re: Wolacy to jednak cebulaki.

Sputnik
Heja ;) Może nie chce mi się :) Wolę sobie na spokojnie niż się forsować. Nawet tam nie mam ochoty zerkać. Wiesz o co kaman? :) Pozdrowił!

Re: Wolacy to jednak cebulaki.

Ok, rozumiem, że to taki ban metafizyczny ;) Ale nie drążę tematu, bo to nie moja sprawa ;)

Re: Wolacy to jednak cebulaki.

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Wracając do tematu wątku, to zgadzam się — jazdę pod prąd faktycznie można nazwać "cebulactwem". Natomiast, gdy kierowcy mają problem ze zrobieniem miejsca pojazdowi uprzywilejowanemu, to często wynika to z braku umiejętności.

Re: Wolacy to jednak cebulaki.

PS. Sputniku, jakbyś dał w temacie wątku tytuł "korytarz życia", to może przyciągnąłby kogoś, kto chciałby na ten temat się wypowiedzieć. Mógłbyś też udzielić porad jak zachować się w takiej sytuacji. A tak temat (o wolakach-cebulakach) jest trochę mylący...

Re: Wolacy to jednak cebulaki.

Kpt.Wojtek
Ja dalem taki tytul na atlantydzie "Polscy kierowcy a korytarz zycia"  i wataha na mnie najechala;) Skrzydlaty jako przyczyne tego cebulactwa podal nawet 3 rozbior Polski ;))