Czy Stoch dorzuci dzis zwyciestwo w Planicy?

Czy Stoch dorzuci dzis zwyciestwo w Planicy?

Lwiczka9
Trzymajmy kciuki za Kamila! Popierwszej serii jest PIERWSZY!J 245 m!  Jeszcze nigdy (chyba!)nie wygral Planicy! Ech,gdyby dorzucil zwyciestwo! Co za sezon!

  Pełne wyniki po I serii: http://www.skijumping.pl/wiadomosci/24681/PS-w-Planicy-Kamil-Stoch-liderem-na-polmetku/ … Początek finału o 16:07! #Planica #skijumpingfamily

  http://sport.onet.pl/zimowe/skoki-narciarskie/skoki-narciarskie-planica-2018-wyniki-na-zywo-i-relacja-live/p667dxg

Re: Czy Stoch dorzuci dzis zwyciestwo w Planicy?

hiena
No Kamil znow jest king:)...

Re: Czy Stoch dorzuci dzis zwyciestwo w Planicy?

Lwiczka9
I dorzucil:) super!

Re: Czy Stoch dorzuci dzis zwyciestwo w Planicy?

da®®io
BRAWO KAMIL widzę, że pojawia się "Stochomania" Kamil jest chyba lepszy od Małysza-wg. mnie skacze bardziej technicznie i elegancko-Adamowi opadała jedna narta i znosiło go do boku-Zresztą regulaminy, techniki, i oceny wiatrów są calkiem inne niz za ery Małysza-czasem mozna odniesc wrazenie, ze to inna dyscyplina-ja pamietam jak Fortuna, Fijas czy Bobak skakali na złaczonych nartach a styl V był niedopuszczalny, ale kto o tym pamieta?

Re: Czy Stoch dorzuci dzis zwyciestwo w Planicy?

Re: Czy Stoch dorzuci dzis zwyciestwo w Planicy?

Marianna Ruda
:)))) spoko Dario. ..ja o tym pamietam:) hmmm  stochomania juz trwa jakiś czas. ..obawiam się co będzie jak zacznie przegrywać. ..juz widzę ten hejt. ..Chciałabym aby wycofał się ze skakania u szczytu sławy. ..Ale to cechuje tylko wybitne jednostki. Nie każdy potrafi. ..Dla mnie juz jest lepszy od Małysza. ..ten też to twierdzi i uznaje jego wielkość. ..znaczy Stocha:)

Re: Czy Stoch dorzuci dzis zwyciestwo w Planicy?

Marianna Ruda
Dziękuję za stronkę o Planicy bo gdybym była kiedyś w Słowenii co jest prawdopodobne w przyszłym łam roku to na pewno tam zajrzę. ..Juz na paru skocznia się było w Polsce,  Austrii,  Niemczech, Norwegii,  Czechach...

Re: Czy Stoch dorzuci dzis zwyciestwo w Planicy?

hiena
Ma farta chlopak...a widzialas jak ten norweg Johansson dostal prezent na urodziny?...takie wasy jak nosi:))!...nie wiem czy to ciasto bylo?...bylas na skoczni holmenkollen?...ja tak i jeszcze w garmisch...
123