Czy istnieje życie po śmierci?

Czy istnieje życie po śmierci? Jak myślisz?

Re: Czy istnieje życie po śmierci?

Amen
Istnieje

Re: Czy istnieje życie po śmierci?

Mam mieszane myśli. Życie musi mieć jakiś sens. Śmierć i kuniec? Mimo, że jestem ateistą to wierzę gdzieś tam sobie wewnątrz w reinkarnację. Mógłbym być nawet górotworem na Kościelcu w Tatrach i sobie kontemplować wieki z widokiem na Orlą Perć :) Gdyby jeszcze ktoś fajki i browarki podrzucił to żyć nie umierać :)

Re: Czy istnieje życie po śmierci?

Przyłaszczka
Istnieje. Śmierć jest tylko stanem utraty jednego ciała na rzecz następnego. Zmęczone, zniszczone ciało oddajemy Ziemi, a bierzemy, jeśli chcemy i jakie chcemy, następne. W międzyczasie możemy odpocząć w tzw. niebie lub piekle, w zależności, jak ocenimy swoje poprzednie życie. Wybór kolejnego życia jest procesem bardzo skomplikowanym, gdyż rządzą nim przeróżne zależności, głównie karmiczne, ale też niezaspokojona ciekawość duszy, by doświadczać tego, czego jeszcze nie doświadczyła.
🦋🦋🦋