"Policja urządza łapanki na przedsiębiorców na ulicach warszawy"

"Policja urządza łapanki na przedsiębiorców na ulicach warszawy"

"Tysiące Warszawiaków zmierza pod siedzibę PiS na Nowogrodzkiej, ludzie są zdeterminowani i rozjuszeni brutalnością policji która spacyfikowała ich protest.

Policja urządza łapanki na ludzi, którzy chcą dołączyć do protestujących."

Re: Policja urządza łapanki na przedsiębiorców na ulicach warszawy

"Policja broni siedziby pis na nowogrodzkiej jak twierdzy!

Tysiące Warszawiaków zmierza pod siedzibę PiS na Nowogrodzkiej, ludzie są zdeterminowani i rozjuszeni brutalnością policji która spacyfikowała ich protest.

Ludzie skandują hasło:

Wolna Polska!"

Re: Policja urządza łapanki na przedsiębiorców na ulicach warszawy

"Ludzie biegną w kierunku siedziby pis!

Do protestujących przedsiębiorców przylacza się coraz więcej ludzi, wszyscy starają się przebić pod siedzibę PiS na Nowogrodzką.

Protestujący krzyczą hasło :

Wolna Polska!"

Re: Policja urządza łapanki na przedsiębiorców na ulicach warszawy

"Policja jest brutalna są poszkodowani, trwa reanimacja jedego z protestujących

Policja na rozkaz przełożonych z PiS stara się za wszelką cenę zablokować ludzi idących pod siedzibę PiS na Nowogrodzką.

Policjanci są agresywni i brutalni.

Jestem wielu rannych i poszkodowanych.
Trwa reanimacja jednego z protestujących który został spryskany gazem i pobity przez policję tak, że stracił przytomność."

[...]

"KILKA TYSIĘCY LUDZI IDZIE PRZEZ ŚRODEK WARSZAWY POD SIEDZIBĘ PIS!

Do protestu przedsiębiorców przyłączają się przechodnie, z miasta nadchodzą setki osób!

Ludzie idą w kierunku Nowogrodzkiej pod siedzibę PiS!

Policja za wszelką cenę stara się zatrzymać protestujących! Policjanci są brutalni i agresywni, używają gazu, pałek, zamykają ludzi w więźniarkach"

Re: Policja urządza łapanki na przedsiębiorców na ulicach warszawy

"POLICJA POZBAWIŁA WOLNOŚĆ SENATORA!

Policja jest agresywna i brutalna wobec protestujących przedsiębiorców.

Ludzie są traktowani gazem i pałkami, gdy rozdzielą się na mniejsze grupy lub odłączają się są - natychmiast są zatrzymywani i pakowani do więźniarek.

Zatrzymany i pozbawiony wolności został senator Jacek Bury, mimo okazania legitymacji poświadczającej że ma immunitet został przewrócony i uwięziony w więźniarce."

Re: Policja urządza łapanki na przedsiębiorców na ulicach warszawy

"POLICJA UŻYŁA GAZU PRZECIWKO PRZEDSIĘBIORCOM

Policja jest agresywna i brutalna wobec protestujących przedsiębiorców.

Ludzie są traktowani gazem i pałkami, gdy rozdzielą się na mniejsze grupy lub odłączają się - natychmiast są zatrzymywani i pakowani do więźniarek.