"Policja urządza łapanki na przedsiębiorców na ulicach warszawy"

Re: "Policja urządza łapanki na przedsiębiorców na ulicach warszawy"

Zródło <<--

Re: "Policja urządza łapanki na przedsiębiorców na ulicach warszawy"

Lwiczka9
Po co Szuwarku rozpowszechniac glupote? Przeciez to nie zasługuje na uwagę. Tak sie porobilo,ze paradoksalnie przekazujac dalej pewne obelzywe i dyskryminujace tresci sami jestesmy ich propagatorami. Mysle,ze miarka sie przebrała. Ze Ci ludzie juz nie powinni miec satysfakcji z rozpowszechniania ich wierutnych "madrosci". Pan Rola zaciesza w kącie////Serdecznosci sle:)

Re: "Policja urządza łapanki na przedsiębiorców na ulicach warszawy"

Dzięki Lwiczko za uwagę. Masz rację, nie warto nawet cytować takich wypowiedzi (jak tego Pana powyżej).

Re: "Policja urządza łapanki na przedsiębiorców na ulicach warszawy"

Trochę o  podwójnych standardach <<--

Re: "Policja urządza łapanki na przedsiębiorców na ulicach warszawy"

Lwiczka9
Pieniądze za maski na kontach,lud może je już zdjąć...////
Tymczasem narod wloski wylegl na ulice Neapolu,a w Szanghaju kolejki 4 godzinne za frytkami w Popersie.
Ja juz spacer po wodzie morskiej zaliczylam,i cale mnostwo innych rzeczy....
Dzien dobry lub dobranoc...:)

Re: "Policja urządza łapanki na przedsiębiorców na ulicach warszawy"

Wszystko co serwuje nam partia zwana żartobliwie "prawo i sprawiedliwość" ma jeden wspólny mianownik: orwellowski świat :(

Re: "Policja urządza łapanki na przedsiębiorców na ulicach warszawy"

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Perełka
O właśnie moje odczucia ,do niczego dobrego to nie prowadzi...Zgadzam się też  z tym co napisałaś,na temat.

Re: "Policja urządza łapanki na przedsiębiorców na ulicach warszawy"

Perełka
Szuw_, nie pisałam , bo nie chcę się spierać o źródła informacji. W tej chwili prawie wszyscy idą w jednym kierunku i nieważne,  jakie były wcześniejsze uwarunkowania. Każdy z nas jest dorosły i potrafi ocenić sytuację niezależnie od źródeł informacyjnych.

 "Awantura o Szumowskiego w Sejmie. Padły tutaj nikczemne oskarżenia". Portal nadając tytuł stara się kierunkować, ale wysłuchując tej części debaty widać jak obecnie w sejmie traktuje się posłów, a media to tylko interpretacja. Marszałek sejmu zachowuje się tak, ze można ją zastąpić z powodzeniem programem cenzurującym, przedstawiciel rządu w żywe oczy kłamie.
Sejm pokazuje jak sprawa jest poważna . To jest dla wszystkich niebezpieczne.
1234