"Policja urządza łapanki na przedsiębiorców na ulicach warszawy"

Re: Policja urządza łapanki na przedsiębiorców na ulicach warszawy

"POLICJA BLOKUJE STRAJK PRZEDSIĘBIORCÓW

Kilkuset policjantów blokuje ok 1500 uczestników strajku przedsiebiorców w Śródmieściu Warszawy.

Policjanci w absurdalnie dużych siłach zabezpieczają Pomnik Smoleński mimo braku podstaw takiego działania. Starają się również nie dopuścić protestujących w okolice Pałacu Prezydenckiego który został odgrodzony od świata zewnętrznego szczelnym kordonem."

Re: "Policja urządza łapanki na przedsiębiorców na ulicach warszawy"

Byłem. Widziałem z Pl. Krasińskich od godz 14-tej. Byłem 500 metrów od Pl. Zamkowego i nic nie wskazywało by coś tam się działo niepokojącego. Jedyne co, to mnóstwo Policji i przygodnych typów z transparentami a tak to spokój. O 16:30 przeczytałem na wp.pl, że gaz pieprzowy był grany. A! Bardzo dużo wozów stało na ul. Mostowej. Aż w szoku jestem, że to z mojej perspektywy to wszystko tak niepozornie wyglądało.

Re: "Policja urządza łapanki na przedsiębiorców na ulicach warszawy"

Dzieki za relacje. Sledzilam na bieząco w necie i tvn. Chyba bardziej by pasowaly hasła przedsiebiorcow "Chleba", "Pracy"...To protest zdeterminowanych ludzi,którzy chca pracowac,a nie mogą. Reakcja policji nieadekwatna. To nie był agresywna demonstracja. Stała sie taka w obliczu dzialan policji. Będzie ich wiecej,tak sadzę. Mali i sredni przedsiebiorcy dzwigaja ten kraj. Dlaczego wladza tak zle z nimi postepuje? Takie tarcze to moga sobie w de włozyc. Ludzie glupi nie sa. Widza jak jest traktowana z powaga przedsiebiorczosc w innych krajach.

Re: "Policja urządza łapanki na przedsiębiorców na ulicach warszawy"

Sputnik
Gdzieś około 15-tej robiłem zakupy przy Barbakanie i demonstranci normalnie gadali z policjantami przy hot-dogu:
D.  "że niby co? mamy czekać aż ludzie zaczną z głodu plądrować sklepy?!"
P. "aż tak źle to chyba nie będzie..."
D. "zabaczycie..."
Zwykła gadka bez spinki i serio nic nie wskazywało na to, że ktoś będzie bałaganić.
Nawet nie wiedziałem, że na Pl. Zamkowym jest demonstracja. Bardziej spodziewałem się, że idą pod pałac maliniaka ;)

Re: Policja urządza łapanki na przedsiębiorców na ulicach warszawy

Codziennie przejeżdżam obok Nowogrodzkiej i to, że pilnują paździerza jak twierdzy to nihil novi!

Re: "Policja urządza łapanki na przedsiębiorców na ulicach warszawy"

Perełka
Czy ten ośrodek monitorowania to tzw. "obserwatorzy"?

Bzdura! Przede wszystkim nie był to marsz tysięcy warszawiaków! Artykuł jest napisany kilka razy od różnej strony jak przetworzone przez komputer.

Re: "Policja urządza łapanki na przedsiębiorców na ulicach warszawy"

Perełka
I napisane w taki sposób, żeby wzbudzić wielkie emocje, np. "tysiące ...zmierza pod", "ludzie są zdeterminowani i rozjuszeni brutalnością...., która ich spacyfikowała"....itd. Co ty czytasz? I wrzucasz błędne dane oparte na sterownikach sytuacji.
Nie było tam tysięcy warszawiaków, którzy szli pod siedzibę Pis, bo ich policja spacyfikowała swoją brutalnością.
Jestem zawiedziona Szuw twoją głupotą, bo jak nazwać to, co wstawiasz. Nie posądzam Cię o sprzedajność systemowi.

Re: "Policja urządza łapanki na przedsiębiorców na ulicach warszawy"

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Perełka
Kulsony zrobione komputerowo. Gaz też wygenerowany komputerowo.
1234