Czy przeznaczenie istnieje?

Tosia
Kiedys wierzylam w przeznaczenie a teraz mysle ze wiekszosci rzeczy decydujemy sami majac wolna wole.A potem zwalamy wine jak cos jest nie po naszej mysli na przeznaczenie.

Re: Czy przeznaczenie istnieje?

Serna

Re: Czy przeznaczenie istnieje?

wellness
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Tosia
Sami podejmujemy decyzje i sami jestesmy za nie odpowiedzialni. Ale uwazam, ze jesli cos lub ktos jest nam zapisane to skonfrontujemy sie z tym:-)

Re: Czy przeznaczenie istnieje?

Jarumare
Na pewno istnieje. Np. szczotka do zębów, oko do czaszki, masło do chleba. Ale jak widać każdą z tych rzeczy można zastosować do czegoś innego i nie inaczej jest z ludźmi. :)

Re: Czy przeznaczenie istnieje?

julcia
Zgadzam się z tym w zupełności.

Re: Czy przeznaczenie istnieje?

Alutka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Tosia
ja wierzę ze wszytsko po coś jest...jak przeanalizujemy sobie pewne wydarzenia w naszym zyciu, moze nie na bierząco, ale z perspektywy czasu, to dostrzezemy ta zalezność...ja ją zauwazam bardzo czesto...

Re: Czy przeznaczenie istnieje?

adword
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Tosia
Ja myślę, że coś w tym musi być. A co jeśli to właśnie przeznaczenie kieruje nami, byśmy podejmowali takie decyzje jakie podejmujemy? ;-)

Re: Czy przeznaczenie istnieje?

Wspomnienie
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Tosia