Galeria-wspomnienia :)

,-2

Galeria-wspomnienia :)

,-2

Re: Galeria-wspomnienia :)

Honey
Pamiętam jak przeglądałam z zachwytem:)
szkoda że mnie nie ma w galerii :( byłam ciekawa jak mnie Szuwarek widzi.
///////////////////////////////

Re: Galeria-wspomnienia :)

maja maja
fajne zdjęcia

Re: Galeria-wspomnienia :)

ewaceha
Rzeczywiście ciekawe wspomnienia, i w niektórych widzę znajome postacie..........też:)

Re: Galeria-wspomnienia :)

KTOŚKA
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ,-2

Re: Galeria-wspomnienia :)

ewaceha
Mnie również nie ma, ale najważniejsze w tym wszystkim są wspomnienia;)

Re: Galeria-wspomnienia :)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ,-2
Super Miłaja, fajny wątek założyłaś i się napracowałaś. Zastanawiam się skąd masz te fotki z Jolą w roli głównej (?) Mam nadzieje, że Jola się nie obrazi, w końcu to jej prawdziwe zdjęcie

Jeśli wątek wspomnieniowy, to ja jeszcze od siebie dołożę:

Forum "Czytelnia", pamiętacie?

Klub Czarodziejki i Magicy (miał ponad 100 użytkowników)

I zatopiona Atlantyda, czyli forum "Magia" ;)

Re: Galeria-wspomnienia :)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ,-2
Honey, Ktośka, Ewa, nie ma Was na obrazkach, ponieważ "Galeria" była robiona z awatarów, które akurat w tamtym momencie były "pod ręką". Niestety wszystkich nie udało się uwiecznić ;) Ale jak macie ochotę sami się pobawić, to polecam stronki:

photo505.com
funphotobox.com
dumpr.net
faceinhole.com