Galeria-wspomnienia :)

Re: Galeria-wspomnienia :)

Honey napisał/a
Dobra kreujemy rzeczywistość:)))
Dzięki za prezent urodzinowy

Wszystkiego Najlepszego Honey! ;)

Re: Galeria-wspomnienia :)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie
serenity. napisał/a
 Usmiechne sie do tych wspomnien.
Pomysl the best, zarowno z ta galeria, ktora kiedys mialam okazje juz podziwiac (chociaz nie wszystko dane mi bylo poznac), jak rowniez z czastka "czytelni";))), nie pamietalam nawet, ze nawrzeszczalam na Wojtka, iz nawiedzony jest;DDDDD (szkoda, ze juz nie mozna przeczytac komentarzy)...
To samo dotyczy klubu, ktory tak chaotycznie zalozylam, a ktory mimo wielu klubowiczow nie zdolal sie rozkrecic z powodu zbyt szybkiego zamkniecia wszystkich...
Mysle, ze jest to czastka nas, naszej wspolnej bytnosci w sieci, ktora tak usilnie chca nam zabrac...
Lezka w oku...dziekuje za te wspomnienia;)

Klub który założyłaś był bardzo fajny i szkoda że Onet zrezygnował z tych klubów. Właściwie to był jedyny klub w którym coś zdarzyło mi się napisać :)

Re: Galeria-wspomnienia :)

Wspomnienie

Re: Galeria-wspomnienia :)

Honey
szuw napisał/a
Honey napisał/a
Super:*
pobawię się,uwielbiam obróbkę fotografi

Wprawdzie z  obróbką fotografii to za wiele nie ma wspólnego, ale za to w prosty, szybki sposób można stworzyć bardzo fajne, ciekawe efekty, więc szczerze polecam te stronki. Niektórzy twierdzą, że to kicz i tandeciarstwo, ale mi się podoba :)
 Faktycznie nie napracowałam się,chociaż ta fotka zabrała mi więcej czasu niż inna fotka bez maski(zabrana do prywatnej kolekcji)
///////////////////////////////

Re: Galeria-wspomnienia :)

Honey

Wszystkiego Najlepszego Honey! ;)

Dzięki:)
///////////////////////////////

Re: Galeria-wspomnienia :)

KTOŚKA
,-2

Re: Galeria-wspomnienia :)

,-2
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Honey

Re: Galeria-wspomnienia :)

Honey
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez KTOŚKA
Ale to ekstra:)
123456