Re: Galeria-wspomnienia :)

Honey
To Ty mi powiedz skąd?
;)
///////////////////////////////

Re: Galeria-wspomnienia :)

KTOŚKA
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ,-2

Re: Galeria-wspomnienia :)

Honey
Dobre:)
Ale nam Szuwarek niespodziankę sprawił;)
tyle teraz zabawek w piaskownicy
///////////////////////////////

Re: Galeria-wspomnienia :)

KTOŚKA

Re: Galeria-wspomnienia :)

Honey
To jest ekstra,gdzie to wynajdujesz?
Jak weszłam w linki to nie wiele przykuło moją uwagę,może dlatego że taki ogrom tego wszystkiego.

Re: Galeria-wspomnienia :)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie
serenity. napisał/a
Ja z kolei troszke bywalam w klubach. Pamietam taki (jeden z pierwszych moich) , gdzie temat byl glownie filmowy, a wlasciciel na specjalne zyczenie wklejal cale filmy, wiec przesiadywalam tam, ogladajac;))
Po czasie jednak wchodzilam tylko do jednego (to tak, jak z forum, czlowiek przyzwyczaja sie do ludzi), lawirowalismy tak miedzy "co slychac", a klubem (fajne czasy)

A mi się podobało gdy Księgi gości były otwarte. Miało to swoje minusy, ale i wiele plusów. Otwarte księgi gości były żywe, tętniły życiem. Można było skomentować profil kogoś zupełnie nieznajomego. Po zamknięciu KG, mocno te profile przygasły.  No ale prawdziwe życie toczy się poza internetem