Re: Galeria-wspomnienia :)

Honey
Dobra kreujemy rzeczywistość:)))
Dzięki za prezent urodzinowy

///////////////////////////////

Re: Galeria-wspomnienia :)

Wspomnienie
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ,-2

Re: Galeria-wspomnienia :)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ,-2
miłaja napisał/a
Oj tam Marcin, no nie może się obrazić nooo
Jolka_nie_Ola jest LEGENDA i niestety musi się z tym pogodzić tak samo jak Yumiki :)
Fotki, a mam, jestem baczną obserwatorką i zbieraczką staroci i nie tylko, aby mieć co wspominać :)
Nie martw się hakerem nie jestem hahaha :)
I widzisz jak się przydały, jak miło po latach wrzucić :)
Fajne te starocie z Ludzie.Onet, ech wspomnienia, wspomnienia ,to były czasy :)

No nie wiem, nie wiem,  czy nie jesteś hakerem :P

Re: Galeria-wspomnienia :)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Honey
Honey napisał/a
Super:*
pobawię się,uwielbiam obróbkę fotografi

Wprawdzie z  obróbką fotografii to za wiele nie ma wspólnego, ale za to w prosty, szybki sposób można stworzyć bardzo fajne, ciekawe efekty, więc szczerze polecam te stronki. Niektórzy twierdzą, że to kicz i tandeciarstwo, ale mi się podoba :)

Re: Galeria-wspomnienia :)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ewaceha
ewaceha napisał/a
Honey napisał/a
Super:*
pobawię się,uwielbiam obróbkę fotografi
Ja niestety nie potrafię, a szkoda

Potrafisz Ewo, i nawet nie wiesz o tym, że potrafisz ;)