Czy słusznie zostały usunięte?

Czy według Was poniższe odnośniki (filmy i linki) mogą w jakiś sposób naruszać zasady forum? Normy dobrego wychowania itp.?

Pytam, ponieważ na sąsiednim forum, w moim wątku pt. "Ciekawostki o Chinach" zostały wymoderowane a na pytanie, dlaczego je usunięto — otrzymałem odpowiedź od "moderatora", że urażają jednego z forumowiczów.

Usunięte linki:

Ciekawostki o Chinach:

https://www.wykop.pl/link/4709171/co-naprawde-jest-zakazane-w-chinach

Muzułmanie w Chinach:

https://www.youtube.com/watch?v=xFRCRk7k35Q

Usunięto także link prowadzący do artykułu pt. : "Zapadł pierwszy wyrok w sprawie „urodzin Hitlera”

https://www.tvp.info/39388909/zapadl-pierwszy-wyrok-w-sprawie-urodzin-hitlera

Jakie jest Wasze zdanie na ten temat? Czy treści tych filmików mogą kogoś urażać? A nawet jeśli mogą, czy to wystarczający powód do ich usunięcia? Mnie na przykład na sąsiednim forum uraża wiele wypowiedzi i pogladów. Czy zostaną usunięte, gdy napiszę, że mnie urażają? :)

Uwaga, nie pytam anonimowych trolli — odpowiedzi chamskie, niekulturalne zostaną usunięte — zgodnie z zasadami tego forum — na którym dozwolona jest wolność słowa, poglądów politycznych, religijnych itp, ale z zachowaniem dobrego wychowania i kultury wypowiedzi.

Re: Czy słusznie zostały usunięte?

hiena
Wystrzel  te  linki i tych vlogersow w kosmos...skasowali bo nie przemawiają...
do nich te autorytety i ich wypowiedzi:))...szczególnie ta blondi jest mocna...
strofuje tamtego Maćka ze tak nie jest w Chinach  a sama gada bullshit:DD...

Re: Czy słusznie zostały usunięte?

Kuzwa ale ciemny nazista z tego gostka!!!,...niech idzie do ciupy może w końcu...
przeczyta jakieś książki i się dowie że...Adolf nie urodził się w maju:)))))!...
chyba ze redaktorek specjalnie się ciulnal?!:DDD

Re: Czy słusznie zostały usunięte?

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
[...]
Weronika Truszczynska — mieszka, pracuje i studiuje sinologie w Chinach.

kontra

Pan Ator, który swoją wiedzę o Chinach (w tym konkretnym filmiku), zaczerpnął jakby żywcem — z serwisu kwejk.pl  <<-- (a za nim powtarza prawie cała prawica).

Więć bardziej wiarygodnym i aktualnym żródłem jest dla mnie Weronika niż wiedza z kwejk.pl .