Życzenia świąteczne :)

"Życzymy Wam dzisiaj, byście byli z najbliższymi (bez nich słabo), przy choince (tradycja niemiecka), sianku (słowiańska i pogańska), karpiu (żydowska), i kutii (prasłowiańska potrawa na spotkanie z duchami zmarłych), śpiewając kolędy — te są polskie i bardzo stare. Taki jest ten świat, pomieszany, multi-kulti, chaotyczny, piękny. Ważne, że te symbole żyją i nas poruszają. Dziękujemy, że jesteście z nami. (OKO.press)"

PS. Nie jestem autorem tych życzeń, ale bardzo mi się spodobały ;)

A tak poważniej: Spokojnych, radosnych i rodzinnych świąt życzę wszystkim, którzy tutaj zaglądają :)

Re: Życzenia świąteczne :)

MaryLou
Czyz to nie jest prawdą powyższe zyczonka Oko.press..?? Dlatego wadza  dziennikarzy okopress tak gnebi../// al e juz niedługoo..
Pomyslnych Swiat dla Ciebie i bywajacych tutaj!

Re: Życzenia świąteczne :)

dziewczyna z perłami we włosach
Dziękuję wszystkim za życzenia tutaj w wątku Szuw_ i życzę Wesołych i  Spełnionych  Świąt Bożego Narodzenia. Zapraszam do kościoła na..."III Góralską Pasterkę w Rabie  Wyżnej z Małą Armią Janosika".
Świat  światem, ale... myślę, że gdybym tak zaśpiewała po góralsku to musiałabym się tam przeprowadzić.

Re: Życzenia świąteczne :)

dziewczyna z perłami we włosach
Przy okazji serdeczne życzenia dla  "Algos".
Przyśniła mi się właśnie dziś, że jej muzyką jest ballada.

Re: Życzenia świąteczne :)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami we włosach
dziewczyna z perłami we włosach napisał/a
[...]
Dziękuję i nawzajem Perełko, a Mała Armia Janosika faktycznie robi wrażenie :)

[...]

Argos to pozytywna i fajna forumowiczka — przyjaźnie nastawiona chyba do każdego, dlatego milo ja wspominam i również Pozdrawiam. Taką pozytywną i przyjazną postacią, którą również miło wspominam była także Poezja_nie_milosna (oczywiście więcej było takich pozytywnych forumowiczów) :)

Re: Życzenia świąteczne :)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
MaryLou napisał/a
Czyz to nie jest prawdą powyższe zyczonka Oko.press..?? Dlatego wadza  dziennikarzy okopress tak gnebi../// al e juz niedługoo..
Pomyslnych Swiat dla Ciebie i bywajacych tutaj!
Lwiczko, jak najbardziej prawda, dlatego te życzenia Oko.press tak mi się spodobały, że postanowiłem je zacytować. Tobie również życzę pomyślnych świąt :)

Re: Życzenia świąteczne :)

MaryLou
Banalny moze wierszyk pana Turnaua,ale warto zacytowac z okladki swiatecznej:
https://www.wirtualnemedia.pl/jedynki/gazeta-wyborcza/2018-12-24

Bóg sie rodzi,
moc truchleje,nawet już sie troche chwieje.
Kiedys na pewno upadnie!
Co?
Niech kazdy sobie zgadnie!
123