Życzenia świąteczne :)

Re: Życzenia świąteczne :)

dziewczyna z perłami we włosach
"Balladę o smutnym skinie" słuchałeś, bo lubisz taki muzyczny łomot czy na fali przed Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy?

Re: Życzenia świąteczne :)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami we włosach
dziewczyna z perłami we włosach napisał/a
Dziękuję za wklejenie Anji, ale nie musisz jej oglądać.
Już za późno, jeśli poleca mi coś osoba, którą lubię, to zawsze staram się obejrzeć. Dziękuję za polecenie :)

[...]

Zależnie od nastroju słucham różnej muzyki, czasami lubię słuchać łomotu, chociaż łomot w muzyce to pewnie pojęcie względne, i to, co dla kogoś jest łomotem, dla kogoś innego może być muzycznym rajem.

Ballada o smutnym skinie porusza nieśmiało temat, który w dzisiejszych czasach jest niestety ciągle aktualny.

https://www.youtube.com/watch?v=Xfq2DHLR29I
https://www.youtube.com/watch?v=aRExB_xYKvc

PS. Jestem muzycznym dziwakiem, ponieważ wachlarz muzyki, której słucham, jest szeroki. I oprócz lirycznych ballad, bajkowego Accantusa, popu itp., czasami lubię posłuchać np., takiej muzyki: