Życzenia świąteczne :)

Re: Życzenia świąteczne :)

Kpt.Wojtek
A ja Ci Szu juz teraz najlepszego z Nowym Roczkiem!

Re: Życzenia świąteczne :)

dziewczyna z perłami we włosach
Miło pamiętam Algos, natomiast Poezja_nie_ miłosna mignęła mi, ale była dla mnie wtedy zbyt pesymistyczna.

Miałam chwilę czasu, żeby przyjrzeć się balladzie...
Jej nazwa pochodzi od włoskiego ballare czyli tańczyć. Początki ballady sięgają średniowiecza i muzyki dworskiej, a śpiewane były przez trubadurów. W skrócie to wierszowany utwór opisujący niezwykłe wydarzenie. Prawda, że intrygujące?

Życzę Tobie Szuw_ oraz forumowiczom Szczęśliwego Nowego Roku!  Może wytańczenia jakiejś niezwykłej historii w czasie balu sylwestrowego, która rozwinie się na cały Nowy Rok?

Re: Życzenia świąteczne :)

dziewczyna z perłami we włosach
Ten post był aktualizowany .
Ps.  Kamerka Anji "Flow na rzeczywistość" jest prawdziwa. Przeżyłam to kilka lat temu, ale nie potrafiłam  poukładać tej wiedzy tak jak ona. Rzeczy dzieją się niezwykłe, kiedy znajdzie się swoją melodię, swoją pasję, swój wyraz i...nie pozwoli się nikomu ingerować w to.  Musi być osobiste, bo inaczej będzie niszczące. Polecam.

Re: Życzenia świąteczne :)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Kpt.Wojtek napisał/a
A ja Ci Szu juz teraz najlepszego z Nowym Roczkiem!

Dziękuję Kapitanie i nawzajem!

Re: Życzenia świąteczne :)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami we włosach
dziewczyna z perłami we włosach napisał/a
[...]
Dzięki, w wolnym czasie przyjrzę się tej internetowej czarownicy, chociaż czytałem różne opinie na jej temat ;)

[...]

Dziękuję za życzenia Perełko. Z ballad (tych współczesnych), to wczoraj słuchałem takiej ballady:

Re: Życzenia świąteczne :)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
MaryLou napisał/a
Banalny moze wierszyk pana Turnaua,ale warto zacytowac z okladki swiatecznej:
https://www.wirtualnemedia.pl/jedynki/gazeta-wyborcza/2018-12-24

Bóg sie rodzi,
moc truchleje,nawet już sie troche chwieje.
Kiedys na pewno upadnie!
Co?
Niech kazdy sobie zgadnie!
"Przyjechałam na osiołku
w białą chustę zakutana.
Mąż mnie przywiózł. Jestem w ciąży.
Chodzę od samego rana.
Szukam miejsca, gdzie urodzę.

Uciekamy przed Herodem,
co zabija małe dzieci,
Szukam miejsca, gdzie się światło
miłosierdzia jeszcze świeci.
Przyjechałam, bo mężowi Bóg sen zesłał,
by uciekać.

A tam, gdzie nie przyjmą nas, Pan kazał
ze stóp naszych pył otrzepać,
co też czynię.
JEŚLI POLSKA DLA POLAKÓW,
TO DLA BOGA MIEJSCA NIE MA,
A apele jasnogórskie
to jest jedna wielka ściema."

Re: Życzenia świąteczne :)

dziewczyna z perłami we włosach
Dziękuję za wklejenie Anji, ale nie musisz jej oglądać.
123