Czy to jeszcze jest zabawa-czy odreagowywanie frustracji i jaki sens mają takie " zabawy "?

Re: Czy to jeszcze jest zabawa-czy odreagowywanie frustracji?

Lwiczka9
Ooo..nawet jako maryLou jestem ponoc wyrejestrowana a ja sie tam wcale nie rejestrowalam..Robia co chca...walka z wiatrakami...bleeee...

Re: Czy to jeszcze jest zabawa-czy odreagowywanie frustracji?

Administracja nie ma prawa wyrejestrowywać bo nie dokonywała rejestracji, a nadawanie takiego bana jest tylko i wyłącznie podyktowane potrzebą kneblowania i krępowania niepokornych zagrażających podtrzymywaniu dyktatorskiej władzy

Re: Czy to jeszcze jest zabawa-czy odreagowywanie frustracji?

da®®io
nie, aż tak nie-to jest moja interpretacja tych powodów- oni piszą tak gdy chcę napisać jako zalogowany
 " NIe można publikować
Przepraszamy, ale został nałożony ban przez
administratorów. Nie możesz publikować w tym
miejscu, ale możesz publikować w innych
miejscach.
Jeżeli potrzebujesz pomocy skontaktuj się ze
wparciem Nabble."
Wniosek: ja tam nadal jestem zarejestrowany i nawet gdy napiszę jako nielogowany to te moje posty po odbanowaniu zostałyby dopisane do mojego zarejestrowanego konta

Re: Czy to jeszcze jest zabawa-czy odreagowywanie frustracji?

Lwiczka9
Rozumiem Ciebie,jako..hmmm..mezczyzne,wam/tobie zalezy na liczbach,kontach,cyfrach...ale wiesz..jakosc jest najwazniejsza..czyli co tam napiszesz w poscie,poglady,opinie,oceny...To jest najwazniejsze. Ale w sumie...Moderacja robi duzo krzywdy ludziom,gdyz jednoosobowe,dyktaorsko podejmuje decyzje w oparciu o wlasne widzimisie,bo instrukcji jasych z "centraly" nie ma przeciez:)))) Wiec,ja sie na to JUZ nie piszę. Trzeba sie cenic. Ponadto ujawnia wrazliwe dane osobowe uczestnikow (np.wczoraj o mnie) ,myli jej sie bycie kumpelka LotaNielota i reszty  a bycie moderatorka. Nie problemem bedzie zglosic ten fakt w Nabble. A oni sa na to wyczuleni. Dane wrazliwe???Uuuuu..

Re: Czy to jeszcze jest zabawa-czy odreagowywanie frustracji i jaki sens mają takie " zabawy "?

Dario, w Najjasniejszej kibole-narodowcy napierniczaja sie maczetami, kastetami, bejsbolami  i czym tylko popadnie. Skad ta pretensja do "wojny" na pomarancze, pomidorrro, czy wsycig bykow?!  Kazdy narod ma swoje tradycje... >;))) A ustawki sa nasza nowa stadionowo-katolicka tradycja.