Czy to jeszcze jest zabawa-czy odreagowywanie frustracji i jaki sens mają takie " zabawy "?

Re: Czy to jeszcze jest zabawa-czy odreagowywanie frustracji?

da®®io

ludzie lubią różne wariactwa:)

Re: Czy to jeszcze jest zabawa-czy odreagowywanie frustracji?

Lwiczka9
:)))darek...lepsze to niz  kłócenie sie na starej rasistowskiej atlantydzie:))) Czytales moja niespodzianke urodzinowa_cenzurke. Pani profesor Cie tam chwali:) W nocy dalam tej wpis,oczywiscie do kosza poszedl ,za to oblegi na mnie leca równo...Takiego wysypu rasizmu dawno nie widzialam. To obraza moja godnosc,wiec dalam post "jak reagowac na ataki rasistowskie i ksenofobiczne". No i mysle,ze TO NA TYLE TAM....

Re: Czy to jeszcze jest zabawa-czy odreagowywanie frustracji?

Lwiczka9
W nocy dalam to w odpo.do henry:  "Naszym obowiązkiem jest reagować. To forum powinno zostać zamknięte.  Trzymaj się H. Serdeczności."
Naprawde...uwazam,ze forum NOWA ATLANTYDA POWINNO ZOSTAC ZAMKNIETE . A

Ale...dobra...koniec o tym....

Re: Czy to jeszcze jest zabawa-czy odreagowywanie frustracji?

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
czytam coś tam:( i cieszę się, ze juz w to się nie wciagam-ja tą ksenofobiczno konserwową bandę dokładnie zrecenzowałem i podsumowałem-LOTHAR JEST BEZNADZIEJNY I IRYTUJĄCY-DRAPAK CHAMSKI I ŻENUJĄCY-ILLUM NAZIOLSKI I PRZERAŻAJĄCY -chciałem Sylwii to uswiadomić co tam jest grane, ale Ona wykazujac symptony zaczadzenia wrogo się do mnie nastawiła i brnie tam w coraz większą paranoję

Re: Czy to jeszcze jest zabawa-czy odreagowywanie frustracji?

Lwiczka9
Mysle,że jej los jest przesadzony...to kwestia czasu... Oby tylko karnie nie odpowiadala...Wiesz...nowelizacja ustawy o IPN...wchodzi za kilka dni..A tam..nikt nie wie o co chodzi,bo nie o polskie obozy i Bandere,lecz to ustawa by wsadzic niepokornych....a paragraf sie zawsze znajdzie jak za komuny...

Re: Czy to jeszcze jest zabawa-czy odreagowywanie frustracji?

Lwiczka9
Myslalm o tobie,co u Ciebie,jak sie z TYM czujesz. ciesze sie,ze ci ulzylo..Pozazdroscilam CI...pozytywnie..:)

Re: Czy to jeszcze jest zabawa-czy odreagowywanie frustracji?

da®®io
pobierając tę inną przegladarkę pokazałem, że jeśli bym zechcial to bym tam pisał jako nielogowany, ale już mi to wisi-ja tam tak naprawdę nie jestem wyrejestrowany bo Nabble pokazuje, że mają mnie nadal na Atlantydzie ale JEDYNIE ZABANOWANY ZA ŚWIATOPOGLĄD

Re: Czy to jeszcze jest zabawa-czy odreagowywanie frustracji?

Lwiczka9
I tak jest napisane: JEDYNIE ZABANOWANY ZA ŚWIATOPOGLĄD   ???  Ja pisze jako niezalogowana Mary Lou ani nawet nie zarejestrowana...Ale gdzies tam im figuruje..a jako Lwiczka9 zarejestrowana nie moge pisac...Nie chce mi sie wchodzic w te techniczne szczeogly,szkoda mi czasu,nawet nie chce mi sie wyrejestrowac lwiczki,hehee...kiedys trzeba bedzie. A z kim tam pisac darek???? daj spokoj....
123