Czy wiecie, że

podróżnik
W Norwegii można uprawiać seks z bocianami.

Re: Czy wiecie, że

podróżnik napisał/a
W Norwegii można uprawiać seks z bocianami.
Nie tylko w Norwegii. W Polsce też można (tak samo, jak w Norwegii), ale oczywiście pod warunkiem, że jesteś bocianem.

Jeśli nie jesteś bocianem, to możesz słuszne zostać oskarżony o zoofilie  A tak, poza tym, to widzę, że strasznie kręcą Cię takie tematy, które ocierają się o zoofilie, bo to nie jest już pierwszy taki temat (podejrzewam, że pisany przez Ciebie). Więc może lepiej skorzystaj z porady jakiegoś dobrego psychologa, zanim na dobre zakochasz się w bocianie i zapragniesz zrealizować to, o czym piszesz?

Re: Czy wiecie, że

chyba zainspirował go do tego trollowania
 mit " Leda z łabędziem" :)))
i ten obraz malarza Wertmullera
"jedna z wersji mitu podaje, że ... Leda oddała się
Zeusowi (który przybrał postać łabędzia) "
takie fantazje to już miewał mistrz Veronese

Re: Czy wiecie, że

da®®io
Marcin, jak myslisz-czy dulscy purytanie z tamtej " wyspy " uznają takie obrazy za pornograficzne? bo ja mam jeszcze kilka podobnych:)

Re: Czy wiecie, że

da®®io
widzę, ze już zwichrowanego trolla wielonicka dowcip opuscił

Re: Czy wiecie, że

hiena
Ci ludzie maja nierówno pod kopuła:/...radzę wam już tam nic nie pisać...

Re: Czy wiecie, że

szuw napisał/a
Nie tylko w Norwegii. W Polsce też można (tak samo, jak w Norwegii), ale oczywiście (...)

O losie Marcin, czytając .....z każdym słowem czułam, że oczy mam coraz większe ha ha...! :DD

Re: Czy wiecie, że

Coś o takie! :));P

123