Darku...:)

Re: Darku...:)

Kpt.Wojtek
Jolu, zastanawia mnie czemu Walkiria jest rownie zdegustowana co Ewka, moze to u nich rodzinne? ;)

Re: Darku...:)

Jola napisał/a
Darku, napisałeś coś Sylwii co mogłoby ją skłonić do usunięcia profili, a potem może usunąłeś, bo na forum nie ma czegoś takiego.
Wojtek sugeruje, że Ty przesadziłeś, a ja uważam, że to raczej przez Walkirię.
Może Sylwia nie wiedziała jednak, że z rzekomej Walkirii taka furiatka, delikatnie ujmując.
Serio sie wykasowała , łoł
Swoją drogą pisałem jej że do tego dojdzie ale nie sądziłem że aż tak szybko no i według mych prognoz to miało nastapić dopiero po ideologicznej sprzeczce z Lotharem

Re: Darku...:)

Jolcia poczytałem trochę Twą pogawędkę z "atlantydzkim psychiatrykiem" i muszę przyznać że Walkiria się tak nie pieniła nawet podczas gadki ze mną.  Jestem pod wrażeniem ;)

Re: Darku...:)

"jestem aby, szukam zwady-w glowie roje se szarady-co z ta
wolska, kto nia kreci, czemu nazizm nas nie neci-kto jest
Zydem, kto lewakiem, kto napleta ma z siusiakiem-a tych
problemow mam ze 40 i sama nie wiem czy leb moj je
pomiesci-a takich pierdół mam z 10 worów, i musze
przejrzec to do wyborów"

Darek to Ci się udałio buuuhahahahaha

Re: Darku...:)

Kpt.Wojtek