Darku...:)

Re: Darku...:)

Lwiczka9
Prózne Twe prosby i daremny Jolu trud...ja tez wystosowalam "rozkaz" do Darka wczoraj...ups,ale juz nawet nie komentuje,nie chce mi sie. Darek po prostu to lubi. Jest dorosly,co nam do tego.  Znow ma Walkire na widelcu i vice versa. Jesli  im to "robi",to ...ups,wycofuje sie...jeno zal patrzec...Sa ludzie,ktorzy uwielbiaja sie spalac w walce:)) Dobrego czwartku! Jest potworny upał..hmmm.. szykuje sie wzmozona praca sluzb pogotowia ratunkowego skoro tlumnie wylegna na procesje zwolenniczki i zwolennicy PISu...ups...Hożego nadciała:)))PS. Połaziłam wczoraj wieczorem brzegiem morza,było cudnie,choc wlasnie bryza orzezwila powietrze  i sweterek sie przydal..Do tego spanie z otwartym oknem zaoowocowalo bolem gardla. i przeziebieniem.Masz ci los...

Re: Darku...:)

latwo jest Wam mnie stopowac, a jednak podobnie reagujecie gdy wyczytacie cos prowokacyjnego pod swoim adresem-zrozumcie ze ta/ten " walkiria " z tym kilofem przegięła bo imputuje mi to narzedzie ktore sama uzyła w stosunku do mnie w swoich wpisach i to nie pierwszy raz bo kiedys cytowala za Hemigwayaem o rabaniu toporem nieposlusznych i to tez bylo do mnie gdy odnosilem sie do illuma-to nie jest przypadek, ze illum, aby, walkiria, ana pojawiaja sie w tym kontekscie i nawet podobnie piszą, czy to nie jest dziwne?-zapewniam, ze nawet jesli jestem ostry to moje wpisy sa przemyslane i w wielu przypadkach stonowane bardziej niz byc powinny ps. nie dziwcie sie ze wiszę na NA skoro tutaj malo sie dzieje

[...]

Rozumiem Darku, ale w takim razie nie pozwól, aby te wszelkie prowokacje/manipulacje dotykały Cię ponad miarę.
Wiesz, że to znudzone Trolle i tak je traktuj.
Nie oczekuj wyjaśnień, sprostowań itp., bawią się wtedy jeszcze bardziej Twoimi emocjami.
Spróbuj na chłodno I bez specjalnego zaangażowania.
W tej postawie Hienka bardzo mi się podoba :)

Re: Darku...:)

Darku, napisałeś coś Sylwii co mogłoby ją skłonić do usunięcia profili, a potem może usunąłeś, bo na forum nie ma czegoś takiego.
Wojtek sugeruje, że Ty przesadziłeś, a ja uważam, że to raczej przez Walkirię.
Może Sylwia nie wiedziała jednak, że z rzekomej Walkirii taka furiatka, delikatnie ujmując.

Re: Darku...:)

mysle, ze to ja ja wkurzylem, urazilo ja slowo hipokrytka naduzywajaca wladzy i jeszcze napisalem, ze jesli zdegustowana to walkiria to dala sie wodzic za nos a w calym ... nie ma wiekszej naiwniaczki niz ona i dodalem " ogarnij sie w koncu w co tutaj graja, " dziewczynko " to loth usunąl wszystkie moje wpisy

Re: Darku...:)

mysle, ze to ja ja wkurzylem, urazilo ja slowo hipokrytka naduzywajaca wladzy i jeszcze napisalem, ze jesli zdegustowana to walkiria to dala sie wodzic za nos a w calym Zabrzu nie ma wiekszej naiwniaczki niz ona i dodalem " ogarnij sie w koncu w co tutaj graja, " dziewczynko Jakiś konkretny strój?
Ty pierwszy, bo ja to nie wiem jak! ;) to loth usunąl wszystkie moje wpisy

Jeśli tak, to raczej zagniewana na Lotka, bo usunął Twoje wpisy dopiero po tym jak się wyrejestrowała :)

Ech, dziecinada ...Twoich postów się czepia, a te wulgarne niby Walkirii zostawia.

Tak było i niezależnie od tego kto będzie adminem, tak pozostanie :)
Takie forum :), no ale z niektórymi fajnie się rozmawia, choć dziś nie miałam do nich szczęścia.
Na forum brylowała Furiatka Walkiria ;)):D

Re: Darku...:)

da®®io
dzieki za pomoc:) zrobie sobie od nich odpoczynek, bo juz mnie tamta banda mierzi-illum z drapakiem siedza gdzies indziej to przylazla ta franca, walkiria i zrobila pieprznik-zmeczyl mnie ten test robota a i ta aplikacja safari na moim smartcie jest fatalna

Re: Darku...:)

[...]
Gratuluje. Twoj odpoczynek od Atlantydy trwal cale 33 minuty!