Dla Sputnika Ciekawe miejsca do zwiedzania >:)

Dla Sputnika Ciekawe miejsca do zwiedzania >:)

kapitanwojtek

http://joemonster.org/i/2017/01/san-escobar-map-wielka-20170118011053.png
Jestem bardzo wyksztalcony, tolerancyjny i inteligenty jak kazdy Prawdziwy Polak. Moja praca to net. W wolnych chwilach zajmuje sie magia, bieganiem noca po lesie i degustacja produktow z wlasnej destylacji. Mam  jacht i zeglujac w oparach glosno spiewam szanty.

Re: Dla Sputnika Ciekawe miejsca do zwiedzania >:)

Kawusia
Fajnie było by lecieć do Meksyku,super

Re: Dla Sputnika Ciekawe miejsca do zwiedzania >:)

Wenus
Tylko lot okropnie się dłuży bo to aż 12 godzin w tym nad  oceanem aż 9 :/

Re: Dla Sputnika Ciekawe miejsca do zwiedzania >:)

Kawusia
Wenus napisał/a
Tylko lot okropnie się dłuży bo to aż 12 godzin w tym nad  oceanem aż 9 :/
Ale pomyśl Wenus jakie wrażenia,widoki

Re: Dla Sputnika Ciekawe miejsca do zwiedzania >:)

Wenus
Jak dla kogo ;) Masz przed sobą monitorek i wpatrujesz się przez 9 godzin w czerwony punkcik próbując dostrzec jak się przemieszcza, za oknem woda zlewa się z niebem (o ile lecisz w dzień) ... Tak, to mogą być niezapomniane wrażenia ... traumatyczne ;P

Re: Dla Sputnika Ciekawe miejsca do zwiedzania >:)

Re: Dla Sputnika Ciekawe miejsca do zwiedzania >:)

kapitanwojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez kapitanwojtek
Meksyk do San Escobar to jak cicha msza zalobna w porownaniu z orgiami Babilonu >;)
Powiekszcie mapke na maxa a juz same nazwy Was zachwyca >:))
[...]

kapitanwojtek napisał/a
Meksyk do San Escobar to jak cicha msza zalobna w porownaniu z orgiami Babilonu >;)
Powiekszcie mapke na maxa a juz same nazwy Was zachwyca >:))
Nie rób ochoty bo sam Meksyk to wyzwanie
123