Dla Szuwarka- fantastycznego Chłopaka- na Dzień Chłopaka

Re: Dla Szuwarka- fantastycznego Chłopaka- na Dzień Chłopaka

Cale zycie prowokuje,dostawalam po glowie,z wiekiem lekko "zmadrzalam"ale tylko z tego powodu,ze jestem odpowiedzialna za innych...Dopoki jest sie dzieckiem szczescia to nic nikogo nie zatrzyma...fajnie sie wkurwia innych,tzn. pokazywac,ze mozna inaczej,ze ma sie inny poglad...w Polsce odmiennosc jest problemem...Dlatego warto byc kolorowym ptakiem i oswiecac innych...Fajnie,ze Polska sie zmienia,ze zmienialismy ten kraj,ze wielu ludzi przejrzalo na oczy...Ciesze sie,bo mam w tym swoj udzial:) Zasciankowowsc to chyba juz tylko na Podlasiu ,Podkarpackiem ,swietokrzyskiem...Osttaniopodlasianka zdawaloby sie ze swiadoma,inteligentna,swiata kawal widziala ,lecz 15lat mieszkania pod granica bialoruska i bycia rolniczka za pisowskie pieniadze rozprulo jej mozg...Zapytala mnie"a tu u was to produkty niemieckie na polkach"..No rozwalilo mnie totalnie i jest dowodem ,jak mozna pod wplywem propagandy pisdu sie zmienic..na szczescie juz niedlugo,szkoda na to tracic czas...Niech sie sami ucza..kazda nauka kosztuje...czasem glowe czy utrate przyjaciol...Smialo i do przodu:))))

Re: Dla Szuwarka- fantastycznego Chłopaka- na Dzień Chłopaka

Kawusia
MaryLou napisał/a
[...]
Lwiczko z biegiem czasu dobro nauczyło się przybierać białe rękawiczki ,to nauki od Istot Anielskim ,inaczej byśmy nie wygrali tej wojny ,a tak wygrywamy i inni nam mogą naskoczyć Mam znajomych w Podkarpackim ,oj jak bym szukała ludzi na włam ,to bym ich wzięła. Miałam w tym swój udział ,oczywiście ,bo ich edukowałam  za darmo ,ale jakie efekty cudowne które mnie cieszą. No i jest się gdzie zatrzymać w Podkarpackim na weekend. W moim miejscu zamieszkania jest ciemnogród bo ludzie łażą do kościoła jeszcze i dają sie nastraszyć księżom. Ale działam w tym kierunku by to się skończyło, i efekty zaczynają być widoczne. Kiedyś jedna z Czarownic zapytała mnie po co to robię jak Ci ludzie mi nie zapłacą .A ja odpowiedziałam ,Na wypadek jakbym musiała znów reinkarnować na ziemi, chcę mieć lepiej po prostu. Jak ludzie pójdą w stronę światła to skończą się wojny i głód na Świecie ,nie rozumiem dlaczego inni tego nie rozumieją ,przecież to logiczna układanka.

Re: Dla Szuwarka- fantastycznego Chłopaka- na Dzień Chłopaka

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Przylażczka napisał/a
Dziekuje, cieszę się, że Ci się podobała.
Masz rację, powinnam złożyć życzenia innym chłopakom, ale nie wiedziałam, czy się ucieszą, bo ostatnio nie podziękowali, wiec może nie czuja się już chłopakami. Może nie lubią takich życzeń. Mnie np. męczą przesyłane od znajomych na fb serdeczności typu „miłego dnia”, „smacznej kawki” itp, bo czuje się zobowiązana do odpowiedzi, a ja nie mam czasu na takie zabawy kilka razy dziennie🙂
Serdeczności śle🙂
Nie podziękowali, ponieważ być może wstydzili się być nazywani chłopcami. Ja w każdym razie bardzo dziękuję Ci za życzenia i reszcie dziewczyn.
Ja to nawet na film Barbie mogę iść i przyjmować życzenia dla chłopców, jeśli składają je tak fantastyczne dziewczyny!

Re: Dla Szuwarka- fantastycznego Chłopaka- na Dzień Chłopaka

Przyłaszczka
szuw napisał/a
[...]

 Ja też mogę pójść nawet na film "Barbie" z fajnym chłopakiem  Raz kozie śmierć

PS Co rozumiesz przez określenie fantastyczne dziewczyny?
🦋🦋🦋
12