Magiczna Rugia niedaleko Polski...Warto sie wybrac...

Magiczna Rugia niedaleko Polski...Warto sie wybrac...

Re: Magiczna Rugia niedaleko Polski...Warto sie wybrac...

Moonlight

A ja wskoczyłabym tu z powrotem z chęcią. Było pięknie

Re: Magiczna Rugia niedaleko Polski...Warto sie wybrac...

Moonlight
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
W końcu zalogowana, jednak pod moim oryginalnym nickiem jakby co

Re: Magiczna Rugia niedaleko Polski...Warto sie wybrac...

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
Fantastycznie  To musiały być cudowne doznania.

Wczoraj wróciłam ze Sztokholmu. Jeśli ktoś się wybiera, to służę doświadczeniami.
Miasto zrobiło na mnie bardzo duże wrażenie. Bardzo ładne. Byłam tak samo zaskoczona, jak w Londynie i chociaż to zupełnie inne miasta, to w moim odczuciu- rasowe. Czuje się majestat, piękno i harmonię.

Sztokholm położony jest na kilkunastu wysepkach. Fajne to jest, bo niektóre z nich można przejść w 5 minut. Mnóstwo zabytków, muzeów, świetna starówka, taka w moim stylu, czyli wąskie uliczki z małymi sklepikami i pełnymi knajpkami. Oczywiście byłam za krótko, więc nie nasyciłam się miastem. W porównaniu z Oslo, Sztokholm wygrywa.

🦋🦋🦋

Re: Magiczna Rugia niedaleko Polski...Warto sie wybrac...

Moonlight
Witaj, Przylażdżko. Nie byłam w ogóle jeszcze w żadnym kraju skandynawskim, choć bardzo chciałabym kiedyś zobaczyć Norwegię, Szwecję i Finlandię. Wspaniale, że miałaś okazję zwiedzić te tereny. Kiedyś oglądałam film, że na północy Finlandii w domku z drewna w lesie mieszka polska para zasypana śniegiem i zachwycali się takimi warunkami do życia, ciesząc się naturą, spokojem i sąsiedztwem oddalonym o parę km. By do nich dotrzeć musieli dawać z siebie niemały wysiłek po zaspach, bo samochód nie miał szans po nich przejechać. Wiesz, mam ciotkę mieszkającą w Szwecji od kilkudziesięciu lat, ale nigdy jej nie odwiedziłam. Gdy wyjechała tylko sporadycznie przyjeżdżała do Polski. Wyszła za Szweda i tam już została. P.s. Ciekawy opis i piękne zdjęcia :) Ja się nie mogę zmobilizować na razie, żeby moje pozrzucać wszystkie na laptopa. Pozdrawiam.

Re: Magiczna Rugia niedaleko Polski...Warto sie wybrac...

MaryLou
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Piękny czas w Sztokholmie Twój Ewa:) Ciesze sie ,ze zwiedzilas ,a i zdjecia wspaniale!
Miasto mi sie podobalo takze:)
Pamietam slub jaki sie odbywal w parku z figurami...Muzułmanki z autochtonem:) Ladnie wygladali,orszak gosci...Piekne otoczenie:) oj 2014 rok..dawno...
Odpoczywasz zapewne ,pozdrawiam serdecznie:)

Re: Magiczna Rugia niedaleko Polski...Warto sie wybrac...

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Moonlight
Moonlight napisał/a
[...]
Witaj, Moonlight, warto, warto pojechsć, zwłaszcza, że loty są bardzo tanie. Ja też się długo zbierałam, bo wydawało mi się, że tam dla mnie za zimno. Ale wybrałam świetny czas na odwiedzenie Skandynawii, kiedy wszyscy smażyli się w Grecji. Baaardzo jestem zadowolona, że taką podjęłam decyzję, a do cieplejszych krajów pojadę, jak będzie u nas zimniej.

Spotkałam w Sztkokholmie jedną Panią- Polkę, która wyjechała tam za miłością swojego życia. Miłość się skończyła, a ona została, ale nie jest za bardzo szczęśliwa i nic jej się nie podoba, ale do Polski wracać nie chce, bo mówi, że już w Szwecji ma rodzinę, tzn, syna.

Dziękuję za miłe słowa, pozdrawiam
🦋🦋🦋

Re: Magiczna Rugia niedaleko Polski...Warto sie wybrac...

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
MaryLou napisał/a
[...]
Dziękuję, Lwiczko.
Troszkę odpoczywam, troszkę pracuję, zaraz się znów będę pakować
Pozdrawiam serdecznie.
🦋🦋🦋
123