Dla Wszystkich Pań na Dzień Kobiet:)

Re: Dla Wszystkich Pań na Dzień Kobiet:)

da®®io
Życzę Miłego i Sympatycznego Dnia Kobiet:)

Re: Dla Wszystkich Pań na Dzień Kobiet:)

obudź we mnie swoją Venus
dziękuję ,to będą jedyne kwiaty dla mnie w tym dniu zapewne

Re: Dla Wszystkich Pań na Dzień Kobiet:)

Lwiczka9
Oj darrio,jakie piekne kwiaty! dziekuje pieknie i ..TY zawsze na "posterunku". Prawdziwy Men. Kolezance u gory cos smutno....Dobrze,ze tyyyyle kwiatów wysłałaes....dla wszystkich starczy:) Zycze Ci darrio pieknego dnia! Z kobietami....

Re: Dla Wszystkich Pań na Dzień Kobiet:)

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez obudź we mnie swoją Venus
Nie smuc sie! Dzien jak codzien,milo ze darrio pamietał! Mi sie te perfumy podobaja,a Ty ktore bys chciala dostac?
1234