Dlaczego Ana ma uprawnienia moderatora?

,-2

Re: Dlaczego Ana ma uprawnienia moderatora?

,-2
,-2

Re: Dlaczego Ana ma uprawnienia moderatora?

,-2

Re: Dlaczego Ana ma uprawnienia moderatora?

Re: Dlaczego Ana ma uprawnienia moderatora?

Prewencyjna cenzura jest motorem dla twórcy ;)

Re: Dlaczego Ana ma uprawnienia moderatora?

Honey
Lothar. napisał/a
Mnie jakoś nie jest wesoło.
Dobry wieczór:)
Mnie też nie było jak zobaczyłam wykasowane Twoje odpowiedzi, ale trafiłam na parę wątków,poczytałam i nie dziwię się już niczemu.
To jak się odnosisz do ludzi ja mogę zrozumieć jeśli by na mnie trafiło( trening ego i takie tam duperele nasze) ale ogólnie przyjęte normy savoir vivre'u nie przyjmują takich bezczelnych (sorki ocena się wdarła dla wyjaśnienia) zaczepek.

Lothar. napisał/a
Co z wolnością słowa? Nie robię Anie krzywdy a ona usuwa moje wypowiedzi jak jej nie pasują światopoglądowo czy to nie jest prześladowanie ze względów religijnych?  Co prawda nie jestem satanistą ale nie pozwolę się dyskryminować ze względów światopoglądowych.
Jaśnie Pan obrażony? to teraz powinieneś wczuć się w innych,bo może Oni czują się dyskryminowani przez Ciebie.

Wojtek lubię Cię bardzo i chciałabym abyś tu został, ale nie balansuj na tak ostrej krawędzi.

Re: Dlaczego Ana ma uprawnienia moderatora?

dziewczyna z perłami
"grożą innym osobom popełnieniem przestępstwa na jego szkodę"( Lothar rzucający klątwy).
,-2

Re: Dlaczego Ana ma uprawnienia moderatora?

,-2

Re: Dlaczego Ana ma uprawnienia moderatora?

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami