Dlaczego forum ciekawe nie działa ?

Antosia
Hmm nie ma juz profili ludzi na onecie a teraz forum ciekawe nie działa :(

Re: Dlaczego forum ciekawe nie działa ?

Re: Dlaczego forum ciekawe nie działa ?

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Antosia
Antosia napisał/a
Hmm nie ma juz profili ludzi na onecie a teraz forum ciekawe nie działa :(
Widoczne zrezygnowali z tych forów. Być może wpływy z reklam nie pokrywały kosztów ich utrzymania. Jestem w stanie zrozumieć, że zrezygnowali, bo mieli może jakieś tam swoje powody, ale nie rozumiem podejścia do klienta. W końcu taka firma jak Onet powinna poinformować swoich użytkowników, na przykład, że fora będą działały, powiedzmy do końca miesiąca, a po tym terminie zostaną wyłączone. Wstawienie takiej informacji, to kwestia kilku minut. No, chyba że to tylko jakaś poważniejsza awaria, ale raczej nie, bo nigdy nie zdarzały się takie długie przestoje.
@

Re: Dlaczego forum ciekawe nie działa ?

@
@

Re: Dlaczego forum ciekawe nie działa ?

@
,-2

[...]

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ,-2