Szukam Towarzyszki :)

sputnik
Profesjonalne Techno a nie jakieś tam Manieczki :) Sprawa poważna!
https://www.youtube.com/watch?v=nIyqrNyfeT4&t=118s

Re: Szukam Towarzyszki :)

sputnik
Nadmienię, że chodzi o film Techno z interview -pełna profeska :)
https://youtu.be/jzcHZOv6wKw?t=26m35s

Re: Szukam Towarzyszki :)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik
Może któraś z nich się nada?

Re: Szukam Towarzyszki :)

sputnik
Szuwax! Proszę Cię, ja poważnie tu a nie żeby się wygłupiać. Nie po to błądzimy po internetach ;) 4 4paki sobie w piątello zafundowałem :) Niemożliwy jesteś!

Re: Szukam Towarzyszki :)

Ok, ok, ale dziewczyny fajne i wysportowane, i jakby jakaś była podobna do nich i chciałaby się z Tobą wybrać na profesjonalne Techno (a nie żadne Manieczki), to niech tutaj zgłasza swoją kandydaturę ;)

Re: Szukam Towarzyszki :)

sputnik

Re: Szukam Towarzyszki :)

sputnik
Proszę mnie wyłowić Duszkę, Wenus z Forum please! Do Joli mam tel. :)

Re: Szukam Towarzyszki :)

"Matylda"
Krzysiu może odwiedzisz blog Any i tam się wpiszesz. Może dziewczyny w poszukiwaniu z Tobą kontaktu zajrzą na blog Any, która wielokrotnie podawała link na swojej blog.
Powodzenia.
1234