Szukam Towarzyszki :)

Re: Szukam Towarzyszki :)

Lothar. napisał/a
Więc hmm jak to jest z usuwaniem na twoim form :) wytłumacz się >;)
Z czego usuwaniem?

Re: Szukam Towarzyszki :)

sputnik
Mnie też wywaliło! Nie zmuszaj nas do metod przesłuchań przy pomocy lampy biurkowej :)

Re: Szukam Towarzyszki :)

Mnie nie wywala, nie wyrzuca. Jeśli komentarz nie ukazał się, to wystarczy napisać go jeszcze raz :)

PS. No, chyba że jest tutaj jakiś filtr antyspamowy i jeśli ktoś wrzuca za dużo linków, to system wariuje. Osobiście nie zauważyłem takiego czegoś, ale ja tak często nie wrzucam linków YouTube.

Re: Szukam Towarzyszki :)

sputnik
A pardon! Lagi jakieś :/ Sorry tematu nie było! ;)

Re: Szukam Towarzyszki :)

Spoko, ja generalnie nie ma jakichś zapędów "moderatorskich" i staram się jak najmniej wtrącać, a tym bardziej kasować :)
,-2

Re: Szukam Towarzyszki :)

,-2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik