Szukam Towarzyszki :)

Re: Szukam Towarzyszki :)

sputnik
Blog Any powiadasz :) Co u Ciebie?

Re: Szukam Towarzyszki :)

"Matylda"
Wszystko ok. W środę wróciłam z tygodniowego pobytu w Polsce. Bylo cudownie. Teraz będę co jakiś czas odwiedzać Trojmiasto.

Re: Szukam Towarzyszki :)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik

Re: Szukam Towarzyszki :)

sputnik
Utwór ma w sobie potencjał :) Bywałem na Manieczko podobnych imprezach ale góra kwadrans i ledwo z życiem ewakuacja :) Nie mów, że nosisz 3 pasy :)

Re: Szukam Towarzyszki :)

Re: Szukam Towarzyszki :)

sputnik
Dwa razy w życiu byłem na pogo  przez 2 tygodnie w Kortowie w Olsztynie -obóz tenisowy to był i ostry koszarowy klimat :) 6 godzin na korcie a później w spelunach bilard, browar, fajki te sprawy :)  Z kasety leciały takie hity https://www.youtube.com/watch?v=mZDdd5wu8os

Re: Szukam Towarzyszki :)

sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez "Matylda"
Fajnie masz! Polecam wycieczkę na Hel -koleją :) https://youtu.be/_7nh5sJok2w