Szukam Towarzyszki :)

Re: Szukam Towarzyszki :)

sputnik
Kuriozum, co? Moje związki trwały góra 3 lata bo nie było z mojej strony decyzji o chajtaniu się :/ Co do rejsów nie wiedziałem, że mam chorobę morską jak płynąłem na dorsza 3 godziny jakieś 30 mil od Władka nie wychodziłem ze śpiwora :) W miarę trzeźwy byłem ale jak wróciliśmy to cały port był mój czyli od lewej na prawą -do dziś mnie to się śni :)

Re: Szukam Towarzyszki :)

Re: Szukam Towarzyszki :)

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik

Re: Szukam Towarzyszki :)

sputnik
O! Chodził mnie po głowie ten utwór! :) Dzięki! Wiesz jaki u mnie powód rozstań był? Byłem za dobry! Kwiatuszki, słodkości, wycieczki, śniadanka do łóżeczka i te sprawy. Po prostu nie rozumiem Kobiet!

Re: Szukam Towarzyszki :)

Re: Szukam Towarzyszki :)

sputnik
Zaraz, moment! Same brały piguły! Nigdy nie nalegałem :)
Dobra już ciut trącony jestem więc bez szczegółów :)
Muzyczka!
https://youtu.be/ocrbughdLUY

Re: Szukam Towarzyszki :)

Lothar. napisał/a
O jessu do szuwara w sprawie tych Pań kręcących tyłkami >;DDD No wiesz w 19 wieku widok damskiej kostki był bardzo ekscytujący :) Hmm to hmm chyba na tyle >;DDDD
A gdzie Ty widzisz w tym wątku Panie kręcące tyłkami?  To jest taniec Electro House czy jak to się tam fachowo nazywa - nieważne, ale w tym tańcu więcej jest  kręcenia rytmicznego, brylowania  nogami niż tyłkami.  Ujęcie na tyłki (z fotki startowej filmiku) jest akurat najmniej ważne :)

Re: Szukam Towarzyszki :)