Dlaczego nie mam normalej Dziewczyny???

Sputnik
Legalnie zarabiam forsę, mam dom, furę Astrę sprzedałem bo niepotrzebna ale kupię bo mam na oku Peugeota 205 ;), pasi? Naśmigałem się Audi longami A8, SuperB, Octaviami 4x4 170hp itp... Uważam, że niczego mi nie brakuje a jednak ;) https://m.youtube.com/watch?v=r39L8l_lO-U&feature=youtu.be

Re: Dlaczego nie mam normalej Dziewczyny???

Sputnik
Czy muszą być pojebane?! Pozytywnie to OK ;) Ale większość to są zjeby :( No niestety!

Re: Dlaczego nie mam normalej Dziewczyny???

Sputnik
Czemu nie poznałem normalnej co by sobie na flecie fiukała albo na keyboardzie palcówkę sobie robiła ;) https://m.youtube.com/watch?v=2HxjjCdTSGU&feature=youtu.be

Re: Dlaczego nie mam normalej Dziewczyny???

Kpt.Wojtek
Sputnik napisał/a
Czemu nie poznałem normalnej co by sobie na flecie fiukała albo na keyboardzie palcówkę sobie robiła ;) https://m.youtube.com/watch?v=2HxjjCdTSGU&feature=youtu.be
Moze zamiast szukac w klubach techno zawitaj do filharmonii;)

PS. Wybierasz na koncercie a po stajesz przed wejsciem dla muzykow z kwiatami.

Re: Dlaczego nie mam normalej Dziewczyny???

Sputnik
Przednia myśl! :) Biblioteki są puste, kościoły może... ;) Tam sporo znajomości zawarłem mimo, że jestem ateista ;)

Re: Dlaczego nie mam normalej Dziewczyny???

da®®io
może zgłoś się do udziału w telewizyjnym ero-show " czar nagości " :))) - to taki nocny program dla dorosłych oparty na zasadzie " widziały gały co brały " :))) ktory leci w weekendy na polsat cafe

Re: Dlaczego nie mam normalej Dziewczyny???

Re: Dlaczego nie mam normalej Dziewczyny???

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Jak poderwać dziewczynę w każdym wieku