Dlaczego pojawily sie reklamy

Kpt.Wojtek
Czy to ma jakis zwiazek z placeniem za forum?
Atlantyda zablokowana, czy ma bana za antyzydowskie i rasistowskie wpisy?

Re: Dlaczego pojawily sie reklamy

da®®io
a czy N A przeniosla się do innej wirtualnej rzeczywistości? czy może uległa zatopieniu? bo linki do niej nie dzialaja - ps. podobno Szu też ma dylemat w sprawie utrzymywania tego forum

Re: Dlaczego pojawily sie reklamy

nie chcę tego rozgłaszać

Re: Dlaczego pojawily sie reklamy

da®®io
znikam do listopada - hej

Re: Dlaczego pojawily sie reklamy

Re: Dlaczego pojawily sie reklamy

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Kpt.Wojtek napisał/a
Czy to ma jakis zwiazek z placeniem za forum?
Atlantyda zablokowana, czy ma bana za antyzydowskie i rasistowskie wpisy?

Dlaczego pojawiły się reklamy?

Cześć Kapitanie,
reklamy wyświetlają się (czasami), bo na takiej zasadzie działa Nabble.
Jest to platforma, która umożliwia każdemu utworzenie darmowego forum.
Jednak nie jest to organizacja charytatywna. W zamian za korzystanie z platformy mogą emitować reklamy (na założonych przez użytkowników forach).

W Nabble mam konto od  2013 roku i przez ten czas były okresy, że  reklamy były emitowane i  okresy gdzie użytkownicy mogli się cieszyć z forum bez reklam.

Jakiś czas temu właściciel Nabble narzekał, że platforma nie przynosi im już zysków i zapowiadał, że większość forów zostanie usunięta:

http://support.nabble.com/The-Future-of-Nabble-td7605923.html

Pojawienie się reklam było z tym związane (szukali pieniędzy), ale z tego co widzę, to znowu przestali je emitować.

Dlaczego Atlantyda została usunięta?

Atlantyda była jednym z dziesiątków, a może setek forów usuniętych w tamtym czasie przez Nabble. Po prostu obcinali koszty i kasowali fora.
A kasowanie zaczęli od forów, na których, nie mogli zarabiać na wyświetlaniu reklam Google AdSense (AdSense ma rygorystyczny regulamin, i nie zgadza się na wyświetlaniu reklam w miejscach, gdzie są nieodpowiednie treści).

Powód usunięcia Atlantydy:

Israel <Nabble>: "I placed ads on your site today in the morning and a few hours later I received a notification saying that your site has adult contents. We need funds in order to keep our services."

http://support.nabble.com/My-forum-is-down-td7606392.html

czyli:

Izrael <Nabble>: „Dzisiaj rano umieściłem reklamy w Twojej witrynie, a kilka godzin później otrzymałem powiadomienie, że witryna zawiera treści dla dorosłych. Potrzebujemy funduszy, aby utrzymać nasze usługi."

Skoro Nabble otrzymało powiadomienie kilka godzin po opublikowaniu reklam na Atlantydzie, to prawdopodobnie automatyczne algorytmy Google AdSense wykryły nieprawidłowość np. treści dla dorosłych. Google takie nieprawidłowe treści wykrywa i blokuje reklamy automatycznie.

Dla Google AdSense  "treści dla dorosłych" to pojęcie bardzo szerokie.
Mogą to być nawet zwykłe wulgaryzmy, ale nie tylko:

"Nie zezwalamy na treści, które:

"Wydają się odpowiednie dla całej rodziny, ale zawierają tematykę tylko dla dorosłych, w tym seks lub przemoc, albo przedstawiają dzieci lub popularne postacie dziecięce w sposób nieodpowiedni dla wszystkich odbiorców."

"Treści niebezpieczne lub obraźliwe
Nie zezwalamy na treści, które:

Nawołują do nienawiści wobec konkretnych osób lub grup, promują ich dyskryminację lub ubliżają im ze względu na ich pochodzenie rasowe lub etniczne, religię, niepełnosprawność, wiek, narodowość, status weterana, orientację seksualną, płeć, tożsamość płciową lub inny aspekt wiążący się z systematyczną dyskryminacją, lub marginalizacją".

Ale nie tylko. Google może banować np.  za spam.

A jakie treści były na Atlantydzie?

Chociażby:

- wulgaryzmy (rzucane często np.  przez Lolę czy Drapaka).
- filmy o obcinaniu głów (wrzucane przesz Lolę)
- zamiłowania Drapaka do roznegliżowanych facetów (często wrzucał takie fotki)
- treści obrażające religię (Lothar), narodowość (Lothar, Lola, Drapak),
- Google nie lubi też spamu.
A admini Atlantydy, zamiast kasować spam i reklamy, to zrobili im jeszcze specjalny dział pt. "Reklama". Tam przenosili te wszystkie spamowe, amerykańskie posty z linkami. Dla mnie to było dziwne.

Ja takie posty reklamowe kasuje z marszu.

Czyli  podsumowując, Atlantyda  zatonęła, ponieważ:

- Nabble ograniczało miejsce na serwerach
- przez  niefrasobliwość tubylców i moderatorów Atlantydy.

Re: Dlaczego pojawily sie reklamy

MaryLou
Czesc Szu. To zatem wyczerpuje temat.
Ech,chcialoby sie rzec..a nie przestrzegalam Sylwii?? Ale juz mi sie nie chce...A oni tam mysla,ze...ktos z nas doniósl Nabble na nich...Naiwnosc ,niewiedza czy chęc malej zemsty lub niespelnione nadzieje?:)) Chcialoby sie komus z was bawic tak niedorzecznie? Jak mozna byc tak slepym...////

Re: Dlaczego pojawily sie reklamy

MaryLou napisał/a
[...]
Część Lwiczko,
z tego wynika, że niewiedza i mentalność typu: "wszyscy winni wokoło, tylko nie my sami". Bo to przecież prościej jest przenieść winę na kogoś niż  uderzyć się w pierś i posypać głowę popiołem... ;)

Miłego dnia :)