Dlaczego zrezygnowałem z Pendolino...

Sputnik
Pierwsza zasada to co było na Pociągu, zostaje na Pociągu :) Żadnych przykrości od Załogi nie było wręcz przeciwnie 😇 Od 1 sierpnia dystans to okrążenie Ziemi 3 razy czyli 120 tysi. Wystarczy. Najszczęśliwszy byłem jak za EIP czyli za Pendolino robił klasyczny skład wagonowy z lokomotywą E-09 😍 i mimo, że na CMK osiągaliśmy 160 zamiast 200 to i tak przed czasem rozkładowym. Lepsze przyspieszenie? Lepsze! Chociaż to zależy od maszynisty bo ostatnio jak z Zachodniej wystartował na Kraków to wgniatało. Na tyle Pendzia poznałem i wiem czego się spodziewać. Rezygnuję z Pendolino na rzecz Cargo. Zawsze patrzyłem z Pendzia tęskno na Cargo. Przestały mnie rajcować prędkości 200. Skuszą mnie klasykami ale Cargo to Cargo https://youtu.be/mjPfKFFMV1w

Re: Dlaczego zrezygnowałem z Pendolino...

Sputnik
Tu przesyłam moje nagranie z Opoczna na CMK - tam zawsze zrzuca się prędkość do 40. Wrzuciłem filmik na YT jak w zastępstwie jeździliśmy zamiast Pendzia. https://youtu.be/KwiaQvvVwAw

Re: Dlaczego zrezygnowałem z Pendolino...

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
I jeszcze jedno moje nagranie z Pendolino na CMK z 200 km/h z Krakowa do Wawy https://youtu.be/k2WQKKKFyMg

Re: Dlaczego zrezygnowałem z Pendolino...

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Moja intuicja nigdy się nie myli. Ucinają połączenia Pendzia na Gdynię (Główne połączenie startowe), dalej Bielsko i Gliwice. Więc co??? Zostaje Kraków. Na tym odcinku z Wawy to nie zarobiłbym nawet na fajki. ***** PiS!

Re: Dlaczego zrezygnowałem z Pendolino...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Cześć Sputniku,
na pewno sam dobrze wiesz, co jest dla Ciebie najlepsze - życzę Ci w takim razie  powodzenia w "Cargo" :)
PS. Dzięki za dołączenie do zarejestrowanych użytkowników forum :)

Re: Dlaczego zrezygnowałem z Pendolino...

Sputnik
Zaraz pół prywatnie wskakuję na pokład IC Panorama 😋 Króciutki odcinek by odprawić skład Cargo. Pozdrawiam serdecznie 😉

Re: Dlaczego zrezygnowałem z Pendolino...

Sputnik
Zapomniałem o muzyczne 🤭 Utwór godny uwagi jak na Pendziu wywalało sygnalizację zerwania kabli /podobne dźwięki/ przy zderzeniu że zwierzyną leśną. Niestety to codzienność. Dobra Kochani. Zmykam i muzyczka https://youtu.be/vz4pBNcoNOE

Re: Dlaczego zrezygnowałem z Pendolino...

MaryLou
Dobry wybór Sputniku:) Cieszy,ze w ym chaosie sobie radzisz. Dziekujemy za wspaniale relacje z trasy Pendolinskiej wakacyjnej! Powodzenia na Cargo! Dobrego weeka for You!
123