Do Szuwaxa :)

Sputnik
Z calego serducha nie chcę iść z Tobą "na noże". To jest zachowanie absolutnie niedopuszczalne.

Aczkolwiek widzę pozytywne aspekty naszych kontrujących zdań.

Nie jesteśmy sektą, że każdy musi myśleć i wyrażać opinie w sposób identyczny.

Szanuję Twoje zdanie i cenię ripostę i możesz się zgadzać bądź nie i szanuję każdy wpis :)

Mam 44 lata i nie wyobrażam sobie RĘKOCZYNÓW jak to wygląda w poniższym materiale :) Tymczasem pozdrawiam serdecznie i do miłego...

Re: Do Szuwaxa :)

Cześć Sputniku,
oczywiście, że nie musimy mieć takiego samego zdania.
Nigdzie nie napisałem, że mamy myśleć tak samo.

Warto jednak pamiętać, aby własne zdanie przedstawiać bez obrażania współrozmówcy.
Oczywiście ja też nie jestem święty i tyczy się to wszystkich użytkowników forum, również mnie :)

Zresztą to żadna nowość, jest to zapisane w statucie tego forum:

„Pamiętaj o tym, że forum służy przede wszystkim do rozmów, dyskusji i nawet mając całkowicie odmienne zdanie, poglądy, można rozmawiać na każdy temat w miarę spokojnie — bez obrażania się nawzajem. Własne zdanie podczas dyskusji jest jak najbardziej wskazane, natomiast:

Zakazane jest obrażanie, poniżanie, upokarzanie, znieważanie innych użytkowników — otwarcie poprzez inwektywy lub poprzez inne zawoalowane formy obniżania wartości współrozmówcy.

Na forum nie tolerujemy postów i komentarzy napastliwych i agresywnych. Zakazane są również groźby karalne, nękanie, prowokowanie do kłótni, działania na niekorzyść forum i jego użytkowników. Pamiętaj: na forum komentujemy poruszany temat, a nie autora tematu”.

http://multi-forum.217.s1.nabble.com/Zasady-regulamin-informacje-o-Multi-Forum-td15267.html

Pozdrawiam! :)

Re: Do Szuwaxa :)

Sputnik