Do Wenus :)

sputnik
Zapytanie miałem o czym rozmawialiśmy kiedyś? :) O Ford Fiesta? W mojej ocenie najlepsza charakterystyka wyważenia auta! Tylko brak sensownego diesla! Wszystko wysilone 1.4 :/ Ale jest doładowana benzyna co warta uwagi jest https://youtu.be/hSBEkpZh39E
Może nie tak ;)

Re: Do Wenus :)

Wenus
Sputniczku, nie znam się na autach i ich osiągach, dla mnie najważniejszy jest kolor :)

Re: Do Wenus :)

Kawusia

Co prawda to prawda dla mnie też kolor wany he he

Re: Do Wenus :)

Re: Do Wenus :)

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Wiem, wiem ,że czerwone samochody są najszybsze ale ja nie lubię szybko jeździć. A podobają mi się auta w kolorze ciemnej fuksji ewentualnie białe :)

Re: Do Wenus :)

sputnik
Czołgiem! :) Każdy będzie chwalił swoje auto i dobrze :) Ja uwielbiam swojego ordynarnego, niemieckiego diesla za elastyczność np. włączam piątkę przy 50 km/h i ciągnie przy wyprzedzaniu, że nie ma problemu. Wszystko zależy co komu do czego jest potrzebne bo terenowe auta na szosy to duży error -spalanie, osiągi innymi słowy krążownik. Nie mówię, że mój jest idealny ale jest uszyty dla mnie :) A chcę coś zwinnego i nie za dużego. Właśnie rozmawiałem z kumplem to wybrałbym taką "zabawkę" albo Skodę Rapid z silnikiem 1.4 benzyna doładowana ewentualnie Fiat Punto w tej konfiguracji.

Re: Do Wenus :)

sputnik
:) Też lubię białe auta. Swoją drogą teraz już nie ma to dla mnie większego znaczenia jak kiedyś. Jakbym kupował nowe to grafit. Moi Rodzice mieli kiedyś Mazdę 323 kolor ocean blue i nie było osoby by się nie obejrzała -dawne dzieje :) Powiem nieskromnie, że z każdym autem da się dogadać a jeździłem za fajerą ponad 100 różnymi i to grubo :) A nadmienię, że najcieplej wspominam Trabanta kolor -kość słoniowa :)))

Re: Do Wenus :)

Wenus
Ponoć u mężczyzny wielkość auta jest odwrotnie proporcjonalne do wielkości ptaszka ;) Absolutnie niczego nie sugeruję ale coś w tym jest  :)
123