Do czego ten Świat zmierza, dziewczyny się nie szanują.

Do czego ten Świat zmierza, dziewczyny się nie szanują.

Kawusia

Moja koleżanka  mi opowiadała że jej syn przyprowadził dziewczynę do domu. Dziewczyna przenocowała w pokoju syna. Rano kiedy koleżanka krzątała się po kuchni młodzi wstali i przyszli na dół do kuchni. Dziewczyna syna oznajmiła że chce się jej pić ,syn zapytał co się napije ,laska rzekła że piwa chce. Chłopak podał jej piwo które wcześniej otworzył ,a dziewczyna duszkiem bez tchu wlała w siebie całą butelkę piwa ,nie odrywając nawet na chwilę ust od zawartości butelki. Koleżanka nie mogła w to uwierzyć co zobaczyła ,i nie namyślając się długo wygoniła laskę z domu ,a syn który próbował załagodzić sytuację dostał nie złą repremendę.Na drugi dzień wzburzona przyjaciółka zadzwoniła i opowiada o całej sytuacji ,wyzywając dziewczynę syna od wywłok. Zaczęłam szukać argumentów na wytłumaczenie tej sytuacji i mówię no cóż dobrze wiesz ze Twój syn to ciacho ,i nie jedna by chciała z nim chodzić. Ta dziewczyna po prostu chciała pokazać jakie umiejętności posiada ,a ty zamiast ją docenić to ją wyrzuciłaś.W sytuacji kiedy jest więcej kobiet niż mężczyzn ,kobiety muszą wykazać się większą kreatywnością w zdobyciu mężczyzny. Na to moja przyjaciółka powiedziała Aga mój Świętej pamięci ojciec kiedy przychodził z pola wychylał tak piwo jednym łykiem ,ale on był zaawansowany w piciu, a ta laska ma dopiero 20 lat.W efekcie uśmiałyśmy się z całej sytuacji ,a koleżance w końcu przeszła złość, ale syn jednak już nigdy nie zaprosił tej dziewczyny do domu.

Re: Do czego ten Świat zmierza, dziewczyny się nie szanują.

To jest zrozumiałe, każda matka i każdy ojciec zrozumie przyprowadzenie przygodnie poznanej dziewczyny na jedną noc, ale picie piwa duszkiem, to już przesada. Też bym się wkurzył! :)

https://youtube.com/shorts/hebRS_85JgI?feature=share

[...]

:))))))))))) Dobre Szu!

Re: Do czego ten Świat zmierza, dziewczyny się nie szanują.

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Mi po takiej nieprzespanej nocy z ciachem tez by sie chcialo pic:))) Normalnie okrucienstwo ze strony matki ciacha:)))

Ostatnio siedzialam w jazuzzi z piekna i zgrabna niesamowicie ,o cudownych piersiach kobieta lat 30,mieszkająca z rodzicami,singielka. Ot,babskie pogaduszki obcych sobie  i roznych wiekowo kobiet. od slowa do slowa okazala sie byc jedynaczka,ksiezniczka na ziarnku grochu, córeczka tatusia. "No wlasciwie to nie wiemdlaczego jestem sama ? czytaj=nikt mnie nie chce?/ Przeciez pracuje jako fizjoterapeutka, fittnes ,mam kontakt z ludzmi,a mimo to..." Pytam : a starasz sie jakos?poznac kogos,zainteresowac soba? Zdziwiona spojrzala "ale jak to? Ja?? mam sie starac?"  No coz dziewczyno-odrzeklam -miesko samo nie przyjdzie do zwierzyny. Czas na polowanie! :))"..Chyba byla  w szoku...No coz,takie czasy...Dane mowia,ze 1/3 warszawy to single. Nikomu sie nie chce pracowac nad soba,a co dopiero nad zwiazkiem. Ot tak mi sie skojarzylo jak zobaczylam rysunek Kawusi..

W słabych czasach zyjemy...
Ciesze sie,ze najwazniejsze wybory zyciowe mam juz za soba:)

PS.W sumie sie dziewczynie nie dziwie...pelno tych ciach naokolo,ale czy jest z czego wybrac.?A przeciez musi byc pracowity,madry,zaradny jeszcze na dokladke..Pierwsze pytanie jakie mi zadala o syna brzmialo "Pracuje? Bo ja aktualnie szukam pracy"
I  czym my mowimy....

Re: Do czego ten Świat zmierza, dziewczyny się nie szanują.

szuw napisał/a
[...]

Tym bardziej że mąż przyjaciółki wróci z delegacji ,a tam nie ma piwa ,bo przygodna dziewczyna wypiła wszystko. Jest się o co wkurzyć ,tym bardziej jak facet pije normalnie piwo ,sączy sobie pomalutku, a nie tak nachalnie na jeden łyk

Re: Do czego ten Świat zmierza, dziewczyny się nie szanują.

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
MaryLou napisał/a
[...]

Pewnie jej zaschło w gardle od rozmowy z nim
Lwiczko to trzeba było ją jeszcze nauczyć jak to zrobić ,a dziewczę by się czegoś nauczyło od bardziej doświadczonej koleżanki. Dziewczyny teraz na prawdę dużo robią, chodzą na siłownię ,sztuczne cycki ,tyłek ,pochwy ,usta ,i jeszcze potrafią zębami piwo facetowi otworzyć ,i jak trzeba duszkiem wypić. Ale kasę i pracę wybranek musi mieć ,bo to podstawa miłości i związków. Okres godowy  szybko się kończy ,a potem przychodzi szara codzienność. Dane też Lwiczko mówią że 70 % związków się rozpada. Uważam że ludzie zbyt bardzo się upierają przy ślubach ,wiążą się papierami a potem nie wiedzą jak się z tego wyplątać .

Re: Do czego ten Świat zmierza, dziewczyny się nie szanują.

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Jedno piwko gulnęła i zaraz się nie szanuje
Ale że on dziewczyny do domu rodziców sprowadza, że dorosły mężczyzna mieszka z rodzicami? Też mi to nie wygląda najlepiej. Toteż i matka zażenowana, bo miała bliskie spotkanie za rana z jakby nie było- obcą
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: Do czego ten Świat zmierza, dziewczyny się nie szanują.

Kawusia
Przylażczka napisał/a
[...]
Przylaszczko co prawda ,to nie grzech
Natomiast jak jest duży dom ,to często mieszka się z rodzicami ,bo jest to na rękę i jednym i drugim. Koło takiego domu i ogrodu jest na prawdę dużo roboty
12