Do obejrzenia dla niedowiarków

Drapak
Ze mną było podobnie a nawet gorzej ...
Nie jestem za przymusowymi szczepieniami ale jestem przeciwko pierdoleniu głupot o nieszkodliwej chorobie której nie ma. tego Pana znam to bardzo rozumny gość z Tychów prowadzi TV Tychy na szczęście mu się udało wyjść  i gitara.

Re: Do obejrzenia dla niedowiarków

MaryLou
Na pewno ciezki do obejrzenia filmik,wiec sobie daruje. Nie epatuje sie horrorami.
Ale kto mowi ,ze choroby nie ma. ???? Chyba pomsliłes fora. Moze zajrzyj do sasiadów obok...tam pelna jazda i dalej teorie spiskowe kwitna. Tu rozsadek jedynie...
Ponownie wspolczuje zachorowania.
Pora isc dalej z tym nowym doswiadczeniem.
Wnioski dla zycia codziennego?
Spacery, relaks,brak napiec,zero przejmowania sie , brak rozpamietywania choroby,zakreslanie swoich granic,szanowanie siebie i zdrowia?
Jesli tak to gratuluje!

Re: Do obejrzenia dla niedowiarków

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Drapak
Drapak napisał/a
[...]

Lwiczka ma rację, tu mnie ma niedowiarków, a covid to bardzo ciężka choroba. Grypa to ciężka choroba, która może pozostawić powikłania.
Trochę za późno zdecydował się na amantadynę.
Ale siłę miał, żeby być złośliwy, mimo choroby w stosunku do Owsiaka, nawet mu w tym głęboka wiara nie przeszkadzała. Żal.
🦋🦋🦋

Re: Do obejrzenia dla niedowiarków

Drapak
No tak wiem tu nie ma, ale obok są  a tam nic nie napiszę bo ile wierzę w Trójcę Świętą to w jednoosobowego  Lothara dawno przestałem wierzyć :) a nie lubię kiedy ktoś mnie robi w jajo.  A jeśli chodzi o Owsiaka widać musi być dla niego jakimś autorytetem, zresztą opieka nad chorymi i umierającymi dała mi doświadczenie że to nic nowego obwinianie wszystkich w koło o swoją sytuację i stan zdrowia, zazwyczaj najbardziej tych którzy im pomagają taki los - życie ...

Re: Do obejrzenia dla niedowiarków

MaryLou
:)

Re: Do obejrzenia dla niedowiarków

MaryLou
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
:)